Laat dat Hoog maar wegLapressa schreef:Ja daar zijn we ook geweest. alleen 1 kamer konden we niet meer bekijken door tijdgebrek. Wij vonden het veel op Hoog Catharijne Convent lijken in Utrecht.
Mooi! Wij zijn er afgelopen zomer ook geweest (of nog een jaartje eerder?) en vonden het ook heel mooi. Gave foto's!
Typisch vrouwelijke eigenschapMarthaMartha schreef:@ Mister:
die podiums zijn die authentiek? waar dienden die voor?
en die gewelven eronder? wat zit daar achter? is dat open naar de kerk?
mmm... ik word nieuwsgierig van zo'n foto....
oké, ik ben vrouw...Mister schreef:Typisch vrouwelijke eigenschapMarthaMartha schreef:@ Mister:
Die podia (meervoud) zijn authentiek en met een zwarte trap te bereiken. Daar ligt namelijk nog iets heel bijzonders...
Het naadloze originele opperkleed van Jezus. (zegt men)MarthaMartha schreef:oké, ik ben vrouw...Mister schreef:Typisch vrouwelijke eigenschapMarthaMartha schreef:@ Mister:
Die podia (meervoud) zijn authentiek en met een zwarte trap te bereiken. Daar ligt namelijk nog iets heel bijzonders...![]()
wat ligt daar dan???
ohw...Mister schreef:Het naadloze originele opperkleed van Jezus. (zegt men)MarthaMartha schreef:oké, ik ben vrouw...Mister schreef:Typisch vrouwelijke eigenschapMarthaMartha schreef:@ Mister:
Die podia (meervoud) zijn authentiek en met een zwarte trap te bereiken. Daar ligt namelijk nog iets heel bijzonders...![]()
wat ligt daar dan???
Ach so, das ist ja Trier. Schön!Mister schreef:Deze week ook enkele kerken bezocht. Speciaal voor Hendrikus, misschien herkenbaar?]
Ik heb het ook gezien ja.Mister schreef:Het naadloze originele opperkleed van Jezus. (zegt men)