Eigen schuld, dikke bult.helma schreef:ohw, balen !!!MarthaMartha schreef:een boete...
Tenzij je op weg was naar D.
Eigen schuld, dikke bult.helma schreef:ohw, balen !!!MarthaMartha schreef:een boete...
Ja, dat was het geval, is het dan minder eigen schuld?jvdg schreef:Eigen schuld, dikke bult.helma schreef:ohw, balen !!!MarthaMartha schreef:een boete...
Ik vind van wel.MarthaMartha schreef:Ja, dat was het geval, is het dan minder eigen schuld?jvdg schreef:Eigen schuld, dikke bult.helma schreef:ohw, balen !!!MarthaMartha schreef:een boete...
je blijft leuk!!!jvdg schreef:
Ik vind van wel.
In geval van liefde en oorlog is alles geoorloofd.
Moedig dit nu niet aan straks moet ik er haar weer bij het bureau ophalen.jvdg schreef:Ik vind van wel.MarthaMartha schreef:Ja, dat was het geval, is het dan minder eigen schuld?jvdg schreef:Eigen schuld, dikke bult.helma schreef:
ohw, balen !!!
wéér ...........Democritus schreef:Moedig dit nu niet aan straks moet ik er haar weer bij het bureau ophalen.jvdg schreef:
Ik vind van wel.
MarthaMartha schreef:wéér ...........Democritus schreef:Moedig dit nu niet aan straks moet ik er haar weer bij het bureau ophalen.jvdg schreef:
Ik vind van wel.
acteren..........jvdg schreef:MarthaMartha schreef:
wéér ...........![]()
![]()
![]()
![]()
Kan MM tenminste ongestoord hier acteren.
MarthaMartha schreef:acteren..........jvdg schreef:MarthaMartha schreef:
wéér ...........![]()
![]()
![]()
![]()
Ik leuter slechts de waarheid.... ook al deze onaangenaam.jvdg schreef:MarthaMartha schreef:wéér ...........Democritus schreef:Moedig dit nu niet aan straks moet ik er haar weer bij het bureau ophalen.jvdg schreef:
Ik vind van wel.
In geval van liefde en oorlog is alles geoorloofd.![]()
![]()
![]()
![]()
Hé D. heb je nooit gehoord dat je van je (in dit geval bijzondere) naaste een goed gerucht moet voortbrengen.
Ik waarschuw je voor een bannetje.![]()
Democritus schreef:
Ik leuter slechts de waarheid.... ook al deze onaangenaam.
Daarnaast breng ik ook heus wel goede geruchten voort. Ik ben heel blij dat ze gaat zingen want daardoor heb ik twee oefenavonden rust gehad top MM![]()
Verder is ze niet onaardig echt een leuke meid... alleen je moet de gebruiksaanwijzing goed lezen.
hi.... en aangezien die in het arabisch is geschreven... lukt het nog niet altijd helemaal.....henriët schreef:Democritus schreef:
Daarnaast breng ik ook heus wel goede geruchten voort. Ik ben heel blij dat ze gaat zingen want daardoor heb ik twee oefenavonden rust gehad top MM![]()
Verder is ze niet onaardig echt een leuke meid... alleen je moet de gebruiksaanwijzing goed lezen.![]()
![]()
Je was gewaarschuwd, hè.Democritus schreef:... alleen je moet de gebruiksaanwijzing goed lezen.
dom zeg van D dat hij de cursus niet meer nodig acht...MarthaMartha schreef:hi.... en aangezien die in het arabisch is geschreven... lukt het nog niet altijd helemaal.....henriët schreef:Democritus schreef:
Verder is ze niet onaardig echt een leuke meid... alleen je moet de gebruiksaanwijzing goed lezen.![]()
![]()
Maar mijn Marokkaanse kamergenoot heeft die al gedeeltelijk vertaald. Zijn tussenconclusie was 4 kamelen en ver wegstoppen in een tent.MarthaMartha schreef:hi.... en aangezien die in het arabisch is geschreven... lukt het nog niet altijd helemaal.....henriët schreef:Democritus schreef:
![]()