De bewuste "open brief aan de Belastingdienst" is, voor diegenen die gespeend zijn van enige vorm van humor, een tot in het absurde uitgewerkte brief (NIET MET NAAM EN ADRES ONDERTEKEND, WAT DIRECT AL HAD KUNNEN LEIDEN TOT DE WETENSCHAP DAT HET EEN FAKE-BRIEF IS):
Deze "brief" is opgediept/gekopieëerd uit een nieuwsbrief onder het kopje "Mop van de Week".
Dat iemand het nodig vond om mij als leugenaar en profiteur van de Staatsruif te moeten neerzetten, heeft mij héél diep gegriefd....wat héét, wóédend gemaakt zelf. Ook overige reacties blonken niet uit in het tentoonspreiden van het in bezit hebben van enige vorm van humor.....
ik schrijf het maar toe aan kenmerken van refo-land, dat gebrek aan humor of het niet kunnen onderscheiden van als humor bedoelde schrijfsel.
DIT schrijven is iig NIET bedoeld als een humoristisch schrijfsel......
Om het op z'n rond boerenpolderhollands te zeggen: ik heb er de schijt van van dergelijke beschuldigingen....
Degeen die mij dergelijke beschuldigingen voor de voeten meen te moeten smijten: ik zou er een lief ding voor over hebben om normaal te kunnen werken, om normaal te kunnen lopen en anderzins te kunnen functioneren zoals elk ander..........het is mij ecbter niet (meer) gegeven, alle aandoeningen worden in een gestaag tempo ernstiger tótdat......het einde oefening is voor mij op deze aardkloot.
Ook andere, ongenuanceerde, opmerkingen raken kant nog wal......
Vannacht had ik iets van "bárst met je hele rothandel"........maar of dát de juiste weg is?
Ik wéét dat het qua taalgebruik een hier ongebruikelijk vocabulaire is, het zij zo, voor déze keer moeten jullie er maar even doorheen bijten.....ik ben gewoonweg wóést......
Weerwoord n.a.v. Open brief aan de Belastingdienst-topic
Weerwoord n.a.v. Open brief aan de Belastingdienst-topic
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Re: Weerwoord n.a.v. Open brief aan de Belastingdienst-topic

Wie kaatst moet de bal verwachten.
En de brief herkende ik wel, die is al zooooo oud.
En ik zal wel voor je blijven betalen, hoor.
Ik heb ook geen keus.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.

Wie kaatst moet de bal verwachten.
En de brief herkende ik wel, die is al zooooo oud.
En ik zal wel voor je blijven betalen, hoor.
Ik heb ook geen keus.
--------------
Misschien had je, toen je dat zo herkende, toch even kunnen nadenken hoe je reactie over zou komen?refo schreef: (...)
Keus heb je inderdaad niet. Dat geldt voor meer mensen. Die graag meer belasting zouden betalen, bijvoorbeeld.