Democritus schreef:Dit is nu net een van de dingen waar ik het NIET over wil hebbenAnder schreef: Demo, gefeliciteerd! Even gokken: 28?

Democritus schreef:Dit is nu net een van de dingen waar ik het NIET over wil hebbenAnder schreef: Demo, gefeliciteerd! Even gokken: 28?
Ichtus schreef:Demo: van harte gefeliciteerd!
was het zo slaapverwekkend tussen 24.00 en 1.44 uurMarthaMartha schreef:whahahaha... ik wou eerst....
kom ik daar speciaal om kwart voor twee mijn bed voor uit..... (grapje!)
Demo... van harte!
we hadden het e.e.a. te verwerken van de paar uur ervoor...helma schreef:was het zo slaapverwekkend tussen 24.00 en 1.44 uurMarthaMartha schreef:whahahaha... ik wou eerst....
Demo... van harte!
sluit ik me bij aan. Van harteLassie schreef:Ichtus schreef:Demo: van harte gefeliciteerd!
Ind Totally shockedMarthaMartha schreef:we hadden het e.e.a. te verwerken van de paar uur ervoor...helma schreef:was het zo slaapverwekkend tussen 24.00 en 1.44 uurMarthaMartha schreef:whahahaha... ik wou eerst....
Demo... van harte!
Democritus schreef:Ind Totally shockedMarthaMartha schreef:we hadden het e.e.a. te verwerken van de paar uur ervoor...helma schreef:was het zo slaapverwekkend tussen 24.00 en 1.44 uurMarthaMartha schreef:whahahaha... ik wou eerst....
Demo... van harte!
albion schreef:sluit ik me bij aan. Van harteLassie schreef:Ichtus schreef:Demo: van harte gefeliciteerd!
Van harte!MarthaMartha schreef:jvdg... 15 jaar getrouwd... van harte gefeliciteerd en nog vele jaren samen toegewenst!!!
MarthaMartha schreef:jvdg... 15 jaar getrouwd... van harte gefeliciteerd en nog vele jaren samen toegewenst!!!