helma schreef:Ander schreef:Ja, dat heb ik namelijk wel zitten denken, die avond!helma schreef:Ander schreef: Kijk, dat bedoel ik. Ik denk vast dat Helma aan mij dacht toen ze dit opschreef!!![]()
of bedoelde je dit zinnetje??

helma schreef:Ander schreef:Ja, dat heb ik namelijk wel zitten denken, die avond!helma schreef:Ander schreef: Kijk, dat bedoel ik. Ik denk vast dat Helma aan mij dacht toen ze dit opschreef!!![]()
of bedoelde je dit zinnetje??
helemaal mee eens, henriet en helma!!! die Ander is echt een hele leuke en gezeliige venthelma schreef:mensen zijn in het echt vaak liever dan op het forum
in het 'echt' reageren mensen minder snel gerpikkeld/scherp
als je elkaar eenmaal heb ontmoet kun je ontdekt hebben dat die ander best meevalt toen je hem/haar in werkelijkheid zag
sommige mensen sluit je direct in je hart![]()
![]()
enz enz
Zo ben ik volgens mij ook. Helma kan het weten!helma schreef:mensen zijn in het echt vaak liever dan op het forum
als je elkaar eenmaal heb ontmoet kun je ontdekt hebben dat die ander best meevalt toen je hem/haar in werkelijkheid zag
![]()
enz enz
JolandaOudshoorn schreef: die Ander is echt een hele leuke en gezeliige vent
Het is net een sport. Zo min als je als een watje kunt voetballen, zo min moet je als een watje gaan posten. Als je wat te zeggen hebt, zeg het dan, doeltreffend, en als het nodig is scherp.helma schreef:mensen zijn in het echt vaak liever dan op het forum
![]()
enz enz
Het wordt tijd dat ik Ander eens ga ontmoeten dan, want nu...Ander schreef:JolandaOudshoorn schreef: die Ander is echt een hele leuke en gezeliige vent
Ja, nou komt jouw reputatie als de leukste thuis op het spel natuurlijkJongere schreef:Het wordt tijd dat ik Ander eens ga ontmoeten dan, want nu...Ander schreef:JolandaOudshoorn schreef: die Ander is echt een hele leuke en gezeliige vent
![]()
![]()
![]()
hahaha, hij komt zelfs niet in de buurtfreek schreef:Ja, nou komt jouw reputatie als de leukste thuis op het spel natuurlijkJongere schreef:Het wordt tijd dat ik Ander eens ga ontmoeten dan, want nu...Ander schreef:JolandaOudshoorn schreef: die Ander is echt een hele leuke en gezeliige vent
![]()
![]()
![]()
hahahahahahaha, ik heb echt indruk gemaakt!!!!JolandaOudshoorn schreef: hahaha, hij komt zelfs niet in de buurt
whahahahhaa.....Ander schreef:hahahahahahaha, ik heb echt indruk gemaakt!!!!JolandaOudshoorn schreef: hahaha, hij komt zelfs niet in de buurt![]()
![]()
Tjoh, ik zet mijn vrouw even achter RF. (gisteren al foto's gekeken met d'r)
dan heeft ze de 'leukste' nog gemist, want ik sta niet op de foto'sAnder schreef:hahahahahahaha, ik heb echt indruk gemaakt!!!!JolandaOudshoorn schreef: hahaha, hij komt zelfs niet in de buurt![]()
![]()
Tjoh, ik zet mijn vrouw even achter RF. (gisteren al foto's gekeken met d'r)
MarthaMartha schreef: whahahahhaa.....
refoforum is veel leuker als je de mensen erachter kent.....
helma schreef:MarthaMartha schreef: whahahahhaa.....
refoforum is veel leuker als je de mensen erachter kent.....![]()
![]()
ja hèhè