in het 'echt' reageren mensen minder snel gerpikkeld/scherp
als je elkaar eenmaal heb ontmoet kun je ontdekt hebben dat die ander best meevalt toen je hem/haar in werkelijkheid zag
sommige mensen sluit je direct in je hart

enz enz
Ik krijg steeds meer spijt dat ik er niet geweest ben.......helma schreef:...sommige mensen sluit je direct in je hart![]()
![]()
enz enz
onze jvdg wil gewoon horen dat we m ondanks digitaal contact in ons hart sluiten..jvdg schreef:Ik krijg steeds meer spijt dat ik er niet geweest ben.......helma schreef:...sommige mensen sluit je direct in je hart![]()
![]()
enz enz
Als je mij bedoelt (Bert Mulder schreef:er een moderator is die met het verkeerde been uit bed gestapt is blijkbaar....
goed zo!jvdg schreef:Als je mij bedoelt (Bert Mulder schreef:er een moderator is die met het verkeerde been uit bed gestapt is blijkbaar....
) zie de posting van henriët.
Hersteld Refoforum; klinkt zo exclusiefBert Mulder schreef:goed zo!jvdg schreef:Als je mij bedoelt (Bert Mulder schreef:er een moderator is die met het verkeerde been uit bed gestapt is blijkbaar....
![]()
de rust op RF is dus versteld. of moet dat herstelt zijn? nee, toch niet...
je bent leuk, echt iets voor jou om zo te zeggen!helma schreef:Hersteld Refoforum; klinkt zo exclusiefBert Mulder schreef:goed zo!jvdg schreef:Als je mij bedoelt (Bert Mulder schreef:er een moderator is die met het verkeerde been uit bed gestapt is blijkbaar....
![]()
de rust op RF is dus versteld. of moet dat herstelt zijn? nee, toch niet...
Kijk, dat bedoel ik. Ik denk vast dat Helma aan mij dacht toen ze dit opschreef!!helma schreef:mensen zijn in het echt vaak liever dan op het forum
als je elkaar eenmaal heb ontmoet kun je ontdekt hebben dat die ander best meevalt toen je hem/haar in werkelijkheid zag
sommige mensen sluit je direct in je hart![]()
![]()
enz enz
ehm....dat jij een fijne vent was wist ik al toen ik naar de tandarts moestAnder schreef:Kijk, dat bedoel ik. Ik denk vast dat Helma aan mij dacht toen ze dit opschreef!!helma schreef:mensen zijn in het echt vaak liever dan op het forum
![]()
enz enz![]()
Nog bedankt voor de foto's, Helma.
helma schreef:ehm....dat jij een fijne vent was wist ik al toen ik naar de tandarts moestAnder schreef:Kijk, dat bedoel ik. Ik denk vast dat Helma aan mij dacht toen ze dit opschreef!!helma schreef:mensen zijn in het echt vaak liever dan op het forum
![]()
enz enz![]()
Nog bedankt voor de foto's, Helma.
Ander schreef:Kijk, dat bedoel ik. Ik denk vast dat Helma aan mij dacht toen ze dit opschreef!!helma schreef:
![]()
Ja, dat heb ik namelijk wel zitten denken, die avond!helma schreef:Ander schreef:Kijk, dat bedoel ik. Ik denk vast dat Helma aan mij dacht toen ze dit opschreef!!helma schreef:
![]()
of bedoelde je dit zinnetje??
Ander schreef:Ja, dat heb ik namelijk wel zitten denken, die avond!helma schreef:Ander schreef:Kijk, dat bedoel ik. Ik denk vast dat Helma aan mij dacht toen ze dit opschreef!!helma schreef:
![]()
of bedoelde je dit zinnetje??