Te laatJolandaOudshoorn schreef:Ik heb nog wel!!!zusterelly schreef:'t is nu op, kan ook niks meer vindenzusterelly schreef:Ik heb eindelijk een stuk chocola gevonden.
![]()
![]()
En de winkel is dicht

Te laatJolandaOudshoorn schreef:Ik heb nog wel!!!zusterelly schreef:'t is nu op, kan ook niks meer vindenzusterelly schreef:Ik heb eindelijk een stuk chocola gevonden.
![]()
![]()
En de winkel is dicht
en dan is het nog maar de vraag of je bij de foto's kan komenhelma schreef:tja..zal je toch nog hyves moeten nemenjvdg schreef:Welke foto's?fluitje schreef:Ik de foto's geweldig vind
tja, je moet wel lid zijn van refoforumhyve....albion schreef:en dan is het nog maar de vraag of je bij de foto's kan komenhelma schreef:tja..zal je toch nog hyves moeten nemenjvdg schreef:Welke foto's?fluitje schreef:Ik de foto's geweldig vind
ik ben ook wel benieuwd, maar geen heiver.JolandaOudshoorn schreef: tja, je moet wel lid zijn van refoforumhyve....
misschien is de foto van de mannenbroeders wel een idee om hier te plaatsen???Ander schreef:ik ben ook wel benieuwd, maar geen heiver.JolandaOudshoorn schreef: tja, je moet wel lid zijn van refoforumhyve....
Ander schreef:ik ben ook wel benieuwd, maar geen heiver.JolandaOudshoorn schreef: tja, je moet wel lid zijn van refoforumhyve....
Zie ik Ander nu zitten...JolandaOudshoorn schreef:Ander schreef:ik ben ook wel benieuwd, maar geen heiver.JolandaOudshoorn schreef: tja, je moet wel lid zijn van refoforumhyve....
Erasmiaan schreef:Zie ik Ander nu zitten...JolandaOudshoorn schreef:Ander schreef:ik ben ook wel benieuwd, maar geen heiver.JolandaOudshoorn schreef: tja, je moet wel lid zijn van refoforumhyve....
goed turen!Erasmiaan schreef:Zie ik Ander nu zitten...JolandaOudshoorn schreef:Ander schreef:ik ben ook wel benieuwd, maar geen heiver.JolandaOudshoorn schreef: tja, je moet wel lid zijn van refoforumhyve....
Tja. Ik was thuis. Vanwege de vele afmelders ben ik ook maar niet gekomen. Maar goed ik ben een keer geweest en toen was jij er weer niethelma schreef:waar was jij eigenlijk???Erasmiaan schreef:Zie ik Ander nu zitten...JolandaOudshoorn schreef:Ander schreef:ik ben ook wel benieuwd, maar geen heiver.
da's lang geledenErasmiaan schreef:Tja. Ik was thuis. Vanwege de vele afmelders ben ik ook maar niet gekomen. Maar goed ik ben een keer geweest en toen was jij er weer niethelma schreef:
waar was jij eigenlijk???.
oow die hebben wij vandaag ook gehad was wel moeilijk maar dit was nog proef volgende week krijgen we hem in et egt en een boekverslag moeten we ook nog eens maken vreeselijkjudith schreef:..ik ook weer effe hier om t hoekie kom kijken..
..ik hoop dat het hier allemaal goed gaat met jullie..
..ik super moe ben van de toets week..
..ik morgen nog een luistertoets nederlands heb..
..maar dat ik nu ga stoppen....
..doeg!!..