vind je??freek schreef:albion schreef:haphaphaphenriët schreef:ja?refo schreef:Adrianus net online was...
nou, èn???
ook hij is welkom toch???
zit jij bij te houden wie allemaal online is en was??
Henriet, moeilijk hè, minderen met forummen...
Kijk eens aan.refo schreef:Adrianus net online was...
O? We hebben het toch de laatste veertien dagen niet over Van der Zwaag gehad, of wel soms?refo schreef:Adrianus net online was...
Volgens mij wel, teminste althans een verwijzing naar dikke boeken......Hendrikus schreef:O? We hebben het toch de laatste veertien dagen niet over Van der Zwaag gehad, of wel soms?refo schreef:Adrianus net online was...
waar???JolandaOudshoorn schreef:... foto's van de meeting geplaatst zijn op de RF-hyve door de zoon van een forumster![]()
![]()
MarthaMartha schreef:waar???JolandaOudshoorn schreef:... foto's van de meeting geplaatst zijn op de RF-hyve door de zoon van een forumster![]()
![]()
't is nu op, kan ook niks meer vindenzusterelly schreef:Ik heb eindelijk een stuk chocola gevonden.
jvdg schreef:......ik verwacht dat MM in de peilingen van Gijs83 is gedaald
......ik verwacht dat Democritus in die peilingen is gestegen
......ikzelf, wederom, buiten schot blijf
Welke foto's?fluitje schreef:Ik de foto's geweldig vind
tja..zal je toch nog hyves moeten nemenjvdg schreef:Welke foto's?fluitje schreef:Ik de foto's geweldig vind
Ik heb nog wel!!!zusterelly schreef:'t is nu op, kan ook niks meer vindenzusterelly schreef:Ik heb eindelijk een stuk chocola gevonden.
![]()
![]()
En de winkel is dicht