Rens heeft daar wel tijd voor, dat weet ik zeker, maar zo af en toe 'zint' het hem geloof ik niet, maar hij komt vast weer terug. Tenminste daar kunnen we wel vanuit gaan, denk ik!BJD schreef:Sommige hebben meer te doen als refoforum GijsGijs83 schreef:
Ik snap eigenlijk niet echt waarom hij er elke keer even mee stopt.
Ik mis.....
Re: Ik mis.....
Hoe krijg je 't voor elkaar, in één zinGijs83 schreef:Rens heeft daar wel tijd voor, dat weet ik zeker, maar zo af en toe 'zint' het hem geloof ik niet, maar hij komt vast weer terug. Tenminste daar kunnen we wel vanuit gaan, [en vervolgens] denk ik!

~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Hoe krijg je 't voor elkaar, in één zin tja.. lang genoeg typen..Gijs83 schreef:Rens heeft daar wel tijd voor, dat weet ik zeker, maar zo af en toe 'zint' het hem geloof ik niet, maar hij komt vast weer terug. Tenminste daar kunnen we wel vanuit gaan, [en vervolgens] denk ik!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
nou hups gaan slapen jij..jvdg schreef:Mezelf
enne..
jezelf verliezen...
als t in een Ander is...
dan is t niet erg..
ik bedoel dat niet spottend ofzo.. maar je begrijpt t wel
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ja, wederom: Trusten.....henriët schreef:nou hups gaan slapen jij..jvdg schreef:Mezelf
enne..
jezelf verliezen...
als t in een Ander is...
dan is t niet erg..
ik bedoel dat niet spottend ofzo.. maar je begrijpt t wel
Soms een beetje twijfelwrak, meer denken, dan zeker weten of eigenlijk ist wel zeker, maar toch...henriët schreef:Hendrikus schreef:Hoe krijg je 't voor elkaar, in één zin tja.. lang genoeg typen..Gijs83 schreef:Rens heeft daar wel tijd voor, dat weet ik zeker, maar zo af en toe 'zint' het hem geloof ik niet, maar hij komt vast weer terug. Tenminste daar kunnen we wel vanuit gaan, [en vervolgens] denk ik!![]()
![]()
![]()
![]()
Familie zekerBoCo schreef: Breekijzertje
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
- MarthaMartha
als je die met 31 postings al mist moet jij wel een oude bekende zijn...BoCo schreef:Billy
Breekijzertje
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:als je die met 31 postings al mist moet jij wel een oude bekende zijn...BoCo schreef:Billy
Breekijzertje

Ergert u niet, verwondert u slechts.
In dat geval zie je ze wel op de familiedagen.Gian schreef:Familie zekerBoCo schreef: Breekijzertje
jvdg 

- MarthaMartha