Ik mis.....
Re: Ik mis.....
Sterke sociale controle hier... merk ik...
-DIA-
-DIA-
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Dát kun je wel zeggen ja.......ben een aantal dagen bezig geweest in huis, ruimte maken in huis, veranderingen doorvoeren in de opstelling van de meubelen, opruimen en schoonmaken: resultaat....2 kliko's stampvól met allerhande spul wat er eigenlijk te véél in huis stond......en nu ben ik uitgewoond.......en dan moet ik morgen ook nog eens boodschappen doen....pfffff, helemaal geen puf meer voor.....Gijs83 schreef:Nu je het zegt zie ik dat hij sinds dinsdagavond 8.31 pm niet meer hier online is geweest, maar hij was vandaag nog wel op hyves geweest.Zita schreef:...Rens.
Of heb ik misschien een afscheid of iets dergelijks gemist?
Dus hij is iig gewoon thuis misschien is hij te vermoeid?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
Kijk maar uit....-DIA- schreef:Sterke sociale controle hier... merk ik...
-DIA-
Bog Brother is watching you
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Het is net Rijssen hier...MarthaMartha schreef:Kijk maar uit....-DIA- schreef:Sterke sociale controle hier... merk ik...
-DIA-
Bog Brother is watching you

- MarthaMartha
Mister schreef:Het is net Rijssen hier...MarthaMartha schreef:Kijk maar uit....-DIA- schreef:Sterke sociale controle hier... merk ik...
-DIA-
Bog Brother is watching you![]()
![]()

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Niks, daar loopt de postbode nog steeds naar blauwe glijbaantjes te zoekenMister schreef:Het is net Rijssen hier...MarthaMartha schreef:Kijk maar uit....-DIA- schreef:Sterke sociale controle hier... merk ik...
-DIA-
![]()

~~Soli Deo Gloria~~
Nee hoor, hij weet al waar ik woonHendrikus schreef:Niks, daar loopt de postbode nog steeds naar blauwe glijbaantjes te zoekenMister schreef:Het is net Rijssen hier...MarthaMartha schreef:
Kijk maar uit....
![]()

© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Nou niet precies hoor. Ik weet niet welk nr. nl. Ik moet er vanmiddag nog zo ongeveer langs gekomen zijn, maar de blauwe glijbaan zal vanaf de grote weg wel niet zichtbaar zijn.-DIA- schreef:Nee hoor, hij weet al waar ik woonHendrikus schreef: Niks, daar loopt de postbode nog steeds naar blauwe glijbaantjes te zoeken
o o, wat spannend nou tochGijs83 schreef:Nou niet precies hoor. Ik weet niet welk nr. nl. Ik moet er vanmiddag nog zo ongeveer langs gekomen zijn, maar de blauwe glijbaan zal vanaf de grote weg wel niet zichtbaar zijn.-DIA- schreef:Nee hoor, hij weet al waar ik woonHendrikus schreef: Niks, daar loopt de postbode nog steeds naar blauwe glijbaantjes te zoeken

~~Soli Deo Gloria~~
Rens! Weet iemand hoe het is met hem?
Ik ook, je bent me net voor. Het is al een hele tijd geleden dat we wat van hem gehoord hebben.Mister schreef:Rens! Weet iemand hoe het is met hem?
Ik zal eens op z'n hyves gaan kijken.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Hij is zich nu aan het wijden aan zijn grote passies: "ancient philosophy, het schrijven van gedichten en het bezoeken van allerhande kunstgaleries in diverse kunstdisciplines in de wijde regio....", aldus zijn meest recente afscheidsposting.Mister schreef:Rens! Weet iemand hoe het is met hem?
Ik snap eigenlijk niet echt waarom hij er elke keer even mee stopt. Ik heb nu niet over een woede-aanval gehoord en had ook nog niet opgemerkt dat hij hier al sinds maandag niet meer geweest. Op z'n hyves is overigens nog wel actief. Hij heeft gisteren nog foto's van lammetjes gemaakt!Tiberius schreef:Hij is zich nu aan het wijden aan zijn grote passies: "ancient philosophy, het schrijven van gedichten en het bezoeken van allerhande kunstgaleries in diverse kunstdisciplines in de wijde regio....", aldus zijn meest recente afscheidsposting.Mister schreef:Rens! Weet iemand hoe het is met hem?
Gijs83 schreef:Ik snap eigenlijk niet echt waarom hij er elke keer even mee stopt. Ik heb nu niet over een woede-aanval gehoord en had ook nog niet opgemerkt dat hij hier al sinds maandag niet meer geweest. Op z'n hyves is overigens nog wel actief. Hij heeft gisteren nog foto's van lammetjes gemaakt!Tiberius schreef:Hij is zich nu aan het wijden aan zijn grote passies: "ancient philosophy, het schrijven van gedichten en het bezoeken van allerhande kunstgaleries in diverse kunstdisciplines in de wijde regio....", aldus zijn meest recente afscheidsposting.Mister schreef:Rens! Weet iemand hoe het is met hem?
Vandaag 31.01 heeft ie ook nog een krabbel naar iemand gestuurd.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Sommige hebben meer te doen als refoforum GijsGijs83 schreef:
Ik snap eigenlijk niet echt waarom hij er elke keer even mee stopt.