Maar, dat zul je met me eens zijn, ze hebben wel gelijk.gertje schreef:ja juist net wat je zegt, wel foto's, maar niet voor ons
Alleen de deelnemers hebben recht op zo'n "vastlegging".
Maar, dat zul je met me eens zijn, ze hebben wel gelijk.gertje schreef:ja juist net wat je zegt, wel foto's, maar niet voor ons
En je woont er toch niet zo ver vandaan toch?jvdg schreef:......dat ik in gedachten bij de meeting in GA ben?
Nee, maar.....Oude-Waarheid schreef:En je woont er toch niet zo ver vandaan toch?jvdg schreef:......dat ik in gedachten bij de meeting in GA ben?
Tja vroeger was het ja maaaaaaaar en nu nee, maarjvdg schreef:Nee, maar.....Oude-Waarheid schreef:En je woont er toch niet zo ver vandaan toch?jvdg schreef:......dat ik in gedachten bij de meeting in GA ben?
OW, er kunnen bijzondere omstandigheden zijn die verhinderend zijn......Oude-Waarheid schreef:Tja vroeger was het ja maaaaaaaar en nu nee, maarjvdg schreef:Nee, maar.....Oude-Waarheid schreef:En je woont er toch niet zo ver vandaan toch?jvdg schreef:......dat ik in gedachten bij de meeting in GA ben?
die gerespecteerd worden,jvdg schreef:
OW, er kunnen bijzondere omstandigheden zijn die verhinderend zijn......
oooooooopshelma schreef:Jet, naar bed![]()
slaap lekkerhelma schreef:ik ga naar bed
jij ook!henriët schreef:slaap lekkerhelma schreef:ik ga naar bed
ik wel een heel leuke foto van het RF-stel. en ik heb niet beloofd dat ik hem niet zou plaatsen. en het kon mm ook niet zo heel veel schelen... ze is veel tegertje schreef:ja juist net wat je zegt, wel foto's, maar niet voor ons
JolandaOudshoorn schreef:ik wel een heel leuke foto van het RF-stel. en ik heb niet beloofd dat ik hem niet zou plaatsen. en het kon mm ook niet zo heel veel schelen... ze is veel tegertje schreef:ja juist net wat je zegt, wel foto's, maar niet voor ons