Wat doen we vandaag? [4]
- MarthaMartha
Re: Wat doen we vandaag? [4]
je kunt niet eens een dag fatsoenlijk werken of ze schrijven twee pagina's over je vol...... 

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
niet doen maar ik heb t zo graag........MarthaMartha schreef:je kunt niet eens een dag fatsoenlijk werken of ze schrijven twee pagina's over je vol......

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
ik creeer wel een mannen en een vrouwen gedeelte vanavondDemocritus schreef:Die noteer ik...... indien je nog meer van deze praktische tips hebt. Ik hou me aanbevolenTiberius schreef:Tip: geef gewoon altijd een compliment.Democritus schreef:Zolang ze maar lekker haarzelf blijft dan vind ik het best........... weet je wat een drama het is als je iedere keer moet afvragen: Heeft ze nu iets nieuws gekocht..... moet ik nu een compliment geven etc.
Als ze dan zegt, dat ze het al jaaaaren heeft, dan antwoord je gewoon: Met jou erin is het elke keer nieuw.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
mag ik dan naast...JolandaOudshoorn schreef:ik creeer wel een mannen en een vrouwen gedeelte vanavondDemocritus schreef:Die noteer ik...... indien je nog meer van deze praktische tips hebt. Ik hou me aanbevolenTiberius schreef:Tip: geef gewoon altijd een compliment.Democritus schreef:Zolang ze maar lekker haarzelf blijft dan vind ik het best........... weet je wat een drama het is als je iedere keer moet afvragen: Heeft ze nu iets nieuws gekocht..... moet ik nu een compliment geven etc.
Als ze dan zegt, dat ze het al jaaaaren heeft, dan antwoord je gewoon: Met jou erin is het elke keer nieuw.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik spreek Democritus over een half jaar nog wel eens aan op z'n boude beweringen.Tiberius schreef:In dat geval wens je ik je zeer veel sterkte.Democritus schreef:Maar daarnaast ben ik zeer eigenwijs en durf het zelfs aan om oude vastgeroeste denkbeelden ter discussie te stellen.
Wat ik je nu al wel wil zeggen is dat vrouwen veel geld kosten (dat is niet zo erg), maar nog véél meer: TIJD!
-
Tja de kost gaat voor de baat uit.jvdg schreef:Ik spreek Democritus over een half jaar nog wel eens aan op z'n boude beweringen.Tiberius schreef:In dat geval wens je ik je zeer veel sterkte.Democritus schreef:Maar daarnaast ben ik zeer eigenwijs en durf het zelfs aan om oude vastgeroeste denkbeelden ter discussie te stellen.
Wat ik je nu al wel wil zeggen is dat vrouwen veel geld kosten (dat is niet zo erg), maar nog véél meer: TIJD!
Maar voorlopig blijf ik vasthouden aan mijn beweringen.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Dat zal, schat ik, bij jouw duifje wel meevallen.Democritus schreef:Tja de kost gaat voor de baat uit
het viel mee, maar of het in de toekomst mee zal vallen zal de tijd moeten leren 

Alles overziende en overlezende, maak ik mij geen enkele zorg.gertje schreef:het viel mee, maar of het in de toekomst mee zal vallen zal de tijd moeten leren
Ik verzoek het a.s. echtpaar hun datum bekend te maken om mijn agenda daarmee kloppend te maken.

Op die meeting wil ik dan ook zeker komen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
gertje schreef:leuk jvdg , kan ik je daar ontmoeten, soort van meeting dus
![]()
![]()

Ik ben heel blij voor MM en D.

ja ik niet minder, een prachtig stel( denk ik) 

Zeker, zeker.......gertje schreef:ja ik niet minder, een prachtig stel( denk ik)
Maar die D. moet nog wel veel leren (denk ik).
Maar dat vertrouw ik MM wel toe.

mmmmmmm die D zal je verbaasd doen staan denk ik.....