Gijs83 schreef:Lassie schreef:wij eten vanavond bij schoonouders.
Blijkbaar toch nog wel goed met elkaar opschieten!?

Gijs83 schreef:Lassie schreef:wij eten vanavond bij schoonouders.
Je had toch wat probleempje met je schoonouders?Lassie schreef:Gijs83 schreef:Lassie schreef:wij eten vanavond bij schoonouders.
daarom kan je nog wel met ze eten...Gijs83 schreef:Je had toch wat probleempje met je schoonouders?Lassie schreef:Gijs83 schreef:Lassie schreef:wij eten vanavond bij schoonouders.
Door omstandigheden wordt het een magnetronmaaltijd.Mister schreef:Dat was zojuist 'Spaghetti di Maestro'
Recept: da's een goeie Jan!jvdg schreef:Door omstandigheden wordt het een magnetronmaaltijd.Mister schreef:Dat was zojuist 'Spaghetti di Maestro'
Een recept kan ik dus niet geven.
Mister schreef:Recept: da's een goeie Jan!jvdg schreef:Door omstandigheden wordt het een magnetronmaaltijd.Mister schreef:Dat was zojuist 'Spaghetti di Maestro'
'Spaghetti di Maestro' voor 2 personen
Spaghetti (350-400 gram) lekker 8-10 minuten laten borrelen in een grote pan warm water met snufje zout.
300 gram vers gehakt rullen in een laagje Croma. Uitje fruiten en er doorheen. Tomatenpuree toevoegen naar behoefte.
Paprika en champignon snipperen, apart in het vet mikken. Zakje Honing-spul in een pannetje water laten borrelen.
Fijn kaasje raspen. Eventueel curry erbij. Eet smakelijk!
Ja, maar dan zonder spaghetti en kaas.MarthaMartha schreef:Mister schreef:Recept: da's een goeie Jan!jvdg schreef:Door omstandigheden wordt het een magnetronmaaltijd.Mister schreef:Dat was zojuist 'Spaghetti di Maestro'
'Spaghetti di Maestro' voor 2 personen
Spaghetti (350-400 gram) lekker 8-10 minuten laten borrelen in een grote pan warm water met snufje zout.
300 gram vers gehakt rullen in een laagje Croma. Uitje fruiten en er doorheen. Tomatenpuree toevoegen naar behoefte.
Paprika en champignon snipperen, apart in het vet mikken. Zakje Honing-spul in een pannetje water laten borrelen.
Fijn kaasje raspen. Eventueel curry erbij. Eet smakelijk!
mmmmmmmmmmmmmm