Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
heel veel envelopjes
wat kadootjes
wat kadootjes
Van welk jaarMarthaMartha schreef:een pot olijven uit een kerstpakket

- MarthaMartha
hi.... afgelopen jaar neem ik aanjvdg schreef:Van welk jaarMarthaMartha schreef:een pot olijven uit een kerstpakket
(ik ga er tenminste van uit dat de gever niet nú al probeert van me af te komen

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
een strijk die gestreken werd voor me! heerlijk, soms kan je met iets simpels al zo blij zijn!
en de zon breekt hier stralend door, heeerlijk!!
en de zon breekt hier stralend door, heeerlijk!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
een fijne ochtend met vriendinnen
leuke kadootjes
leuke kadootjes
heerlijkhelma schreef:een fijne ochtend met vriendinnen
leuke kadootjes
fijn!!!
(als je t volgende keer eerder zegt, kan ik eea verzetten

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
doe ikhenriët schreef:heerlijkhelma schreef:een fijne ochtend met vriendinnen
leuke kadootjes
fijn!!!
(als je t volgende keer eerder zegt, kan ik eea verzetten, had wel een paar vriendinnen willen spreken...!!!)

helma schreef:doe ikhenriët schreef:heerlijkhelma schreef:een fijne ochtend met vriendinnen
leuke kadootjes
fijn!!!
(als je t volgende keer eerder zegt, kan ik eea verzetten, had wel een paar vriendinnen willen spreken...!!!)

-een jaarcontract bij het re-integratiebureau
-nieuwe posttassen(wat een stijve 'mirakels' zeg) ze zaten nog in een doos die precies in mijn ene posttas paste. Het zat er muurvast in!
Het was gisteren dus ik kon de post makkelijk in 1 tas meenemen. Mijn vader heeft geholpen met de doos er uit te krijgen, moest wel opgesneden worden anderse lukte het niet en toen nog in de vorm krijgen. Als het zomer was geweest, was er menige zweetdruppel gevallen, maar volgende week ga ik ze in gebruik nemen.
-3 postbakjes(voor de nieuwe werkzaamheden bij het re-integratiebureau)

-nieuwe posttassen(wat een stijve 'mirakels' zeg) ze zaten nog in een doos die precies in mijn ene posttas paste. Het zat er muurvast in!
Het was gisteren dus ik kon de post makkelijk in 1 tas meenemen. Mijn vader heeft geholpen met de doos er uit te krijgen, moest wel opgesneden worden anderse lukte het niet en toen nog in de vorm krijgen. Als het zomer was geweest, was er menige zweetdruppel gevallen, maar volgende week ga ik ze in gebruik nemen.
-3 postbakjes(voor de nieuwe werkzaamheden bij het re-integratiebureau)
van mijn nichtje voor m'n verjaardag (omdat ik haar lievelingstante ben
) een vreselijk leuke tas (PIP) gevuld met allemaal heerlijkheden
krentenbrood met spijs, kaasvlinders, zwitserse grilworst; kiprollade, rundvleesrollade, twee gevulde varkenshaasjes, 2 x kilo rundergehakt met mix voor stroganoffgehakt, pak Mona Yoki, ontzettend leuke badhanddoek met gastendoek.
'k was er echt verlegen onder...

krentenbrood met spijs, kaasvlinders, zwitserse grilworst; kiprollade, rundvleesrollade, twee gevulde varkenshaasjes, 2 x kilo rundergehakt met mix voor stroganoffgehakt, pak Mona Yoki, ontzettend leuke badhanddoek met gastendoek.
'k was er echt verlegen onder...
'k Heb 'm vandaag ook maar meegenomen.zusterelly schreef:CALVIJN!
eenmalige glossy over het nederlands calvinisme heden ten dage
~~Soli Deo Gloria~~
- zusterelly
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.Hendrikus schreef:'k Heb 'm vandaag ook maar meegenomen.zusterelly schreef:CALVIJN!
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Heb alleen het interview met Jan Baan nog maar gelezen. Oole kunnigheaidzusterelly schreef:Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.Hendrikus schreef:'k Heb 'm vandaag ook maar meegenomen.zusterelly schreef:CALVIJN!

~~Soli Deo Gloria~~
O gut stoat den ook in de Calvijn glossy?! Hij is aardig het symbool van een gereformeerde ondernemer aan het worden(voor zover hij dat nog niet was!)Hendrikus schreef:Heb alleen het interview met Jan Baan nog maar gelezen. Oole kunnigheaidzusterelly schreef:Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.Hendrikus schreef:'k Heb 'm vandaag ook maar meegenomen.zusterelly schreef:CALVIJN!
2 koffiebroodjes
1 brood
1 zakje snoep
1 pak koekjes
1 brood
1 zakje snoep
1 pak koekjes