whahahhaa..... Jolanda.... vertel, die laatste zin maakt me nieuwsgierig.....helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:... ik nu pas doorkrijg dat het wel erg roze is op het forum
... ik echt geen antennes heb voor dit soort dingen
... ik de betreffende personen van harte feliciteer
... ik ook wel bepaalde personen even op het matje ga roepen voor het bewust zand in de ogen strooien van hoogstaande forummers![]()
weet je hoe moeilijk het was om m'n mond te houden
Wist je dat . . . [10]
- MarthaMartha
Re: Wist je dat . . . [10]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
jij weet wel wat ik bedoelMarthaMartha schreef:whahahhaa..... Jolanda.... vertel, die laatste zin maakt me nieuwsgierig.....helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:... ik nu pas doorkrijg dat het wel erg roze is op het forum
... ik echt geen antennes heb voor dit soort dingen
... ik de betreffende personen van harte feliciteer
... ik ook wel bepaalde personen even op het matje ga roepen voor het bewust zand in de ogen strooien van hoogstaande forummers![]()

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
JolandaOudshoorn schreef:jij weet wel wat ik bedoelMarthaMartha schreef:whahahhaa..... Jolanda.... vertel, die laatste zin maakt me nieuwsgierig.....helma schreef:
![]()
![]()
![]()

..ik zaterdag op een site zat
...en die heel veel op het refoforum lijkt
...qua lay-out??
...een forum is voor binnenschippers?
...ik mijn man kon helpen hoe hij zicht moest registreren
...inloggen
...en als hij wil reageren dat hij dat kan
...en die heel veel op het refoforum lijkt
...qua lay-out??
...een forum is voor binnenschippers?
...ik mijn man kon helpen hoe hij zicht moest registreren
...inloggen
...en als hij wil reageren dat hij dat kan
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- zusterelly
Terwijl ik dit lees, moest ik denken aan zeker 20 tot 25 jaar geleden dat ik ook moest oppassen op een baby. Met de baby ging het goed maar ze hadden ook een herdershond. En dat ging niet zo goed. Ik kon me niet bewegen of de hond gromde. De hele avond heb ik op de bank gezeten zonder het kopje koffie en de chips die in de keuken klaar stonden. Ik kon niet staan, lopen, mijn arm optillen of wat dan ook, of dat beest begon te grommen. En aangezien ik geen held ben met beesten heb ik mijn uiterste gedaan om zo stil mogelijk te zitten.judith schreef:helpt niks, this nog een baby gaan ze alleen mar harder schreeuwen, nog even kijken oft goed gaatjvdg schreef:Streng toespreken en tuchtigen.......judith schreef:ik hier zit op te passen en het kind alleen maar huilt, schreeuwt...

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
zusterelly schreef:Terwijl ik dit lees, moest ik denken aan zeker 20 tot 25 jaar geleden dat ik ook moest oppassen op een baby. Met de baby ging het goed maar ze hadden ook een herdershond. En dat ging niet zo goed. Ik kon me niet bewegen of de hond gromde. De hele avond heb ik op de bank gezeten zonder het kopje koffie en de chips die in de keuken klaar stonden. Ik kon niet staan, lopen, mijn arm optillen of wat dan ook, of dat beest begon te grommen. En aangezien ik geen held ben met beesten heb ik mijn uiterste gedaan om zo stil mogelijk te zitten.judith schreef:helpt niks, this nog een baby gaan ze alleen mar harder schreeuwen, nog even kijken oft goed gaatjvdg schreef:Streng toespreken en tuchtigen.......judith schreef:ik hier zit op te passen en het kind alleen maar huilt, schreeuwt...Tjonge ik ervaar weer de opluchting toen de ouders van de baby weer thuis kwamen. Toen was het hele probleem opgelost. En konden we erom lachen.

- MarthaMartha
ik begrijp je volkomen......zusterelly schreef:Terwijl ik dit lees, moest ik denken aan zeker 20 tot 25 jaar geleden dat ik ook moest oppassen op een baby. Met de baby ging het goed maar ze hadden ook een herdershond. En dat ging niet zo goed. Ik kon me niet bewegen of de hond gromde. De hele avond heb ik op de bank gezeten zonder het kopje koffie en de chips die in de keuken klaar stonden. Ik kon niet staan, lopen, mijn arm optillen of wat dan ook, of dat beest begon te grommen. En aangezien ik geen held ben met beesten heb ik mijn uiterste gedaan om zo stil mogelijk te zitten.judith schreef:helpt niks, this nog een baby gaan ze alleen mar harder schreeuwen, nog even kijken oft goed gaatjvdg schreef:Streng toespreken en tuchtigen.......judith schreef:ik hier zit op te passen en het kind alleen maar huilt, schreeuwt...Tjonge ik ervaar weer de opluchting toen de ouders van de baby weer thuis kwamen. Toen was het hele probleem opgelost. En konden we erom lachen.

het idd uitkwam wat ik zei.............
ach ja,
heel erg verstandig
ach ja,
heel erg verstandig
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
ik net een heel bizar topic zat te lezen en hij terwijl ik aan het lezen was hij (terecht) werd verwijderd??
....ik zo naar school ga..
...ik benieuwd ben of het me lukt, die tentamens.
...ik maar snel ga stoppen..
...nog ff wat overkijken, en dan naar school ga..
...ik wens jullie allemaal ee nfijne dag, en sterkte met die het nodig hebben
...ik benieuwd ben of het me lukt, die tentamens.
...ik maar snel ga stoppen..
...nog ff wat overkijken, en dan naar school ga..
...ik wens jullie allemaal ee nfijne dag, en sterkte met die het nodig hebben
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Kon je toen niet meer verder lezenJolandaOudshoorn schreef:ik net een heel bizar topic zat te lezen en hij terwijl ik aan het lezen was hij (terecht) werd verwijderd??

je mist er niets aan hoor GijsGijs83 schreef:Kon je toen niet meer verder lezenJolandaOudshoorn schreef:ik net een heel bizar topic zat te lezen en hij terwijl ik aan het lezen was hij (terecht) werd verwijderd??
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- JolandaOudshoorn
Mijn zoon na 10 maanden les mag proefzwemmen voor zijn A
Het is zo'n kanjer!

Het is zo'n kanjer!
Zo... waar heeft hij les... die van mij zit al 1,5 jaar op les.. en niet dat hij nou de traagste is maar het duurt maar....Afzwemmen zit er voorlopig niet in..JolandaOudshoorn schreef:Mijn zoon na 10 maanden les mag proefzwemmen voor zijn A![]()
Het is zo'n kanjer!
ligt ook aan de leeftijd BJD, is mijn ervaring...