Het engeltje stond bij een begraafplaats en ik vond het gewoon een mooi plaatje.
Ariene schreef:albion schreef:En wat dacht jij dan wel......Ariene schreef:Nou, dit is echt vreemd...albion schreef:
Welke foto is er weggehaald? Volgens mij staan ze er nog allebei...![]()
Ik wilde de foto's gisteren aan mijn man laten zien en toen was dat beeldje weg! Echt waar!!
Ik vind de kleuren zo mooi, dat wit en grijs en dan die veroeste fluit.
maar ik neem mijn woorden terug en ben blij dat hij (bij mij) weer terecht is!dat ik commentaar had op het engeltjes zeker, dan moet je
eens naar het Mauritzhuis, daar hangen schilderijen van Rubens
Over vooroordeel gesproken, huhuhuhu![]()
Auw!
Ik weet het, ik weet het...
Zei ook al sorry, maar alle discussies lagen nog zo vers in mijn geheugen.![]()
Het vreemde is dat ik overal alleen de maan zag. ook bij de quotings.
Maar echt Albion, het spijt me.
Not at allalbion schreef:Wat een sfeer! Prachtig Hendrikus! Is dit in Oxford?
Kijk, dat schiet op. Nog twee plaatsen erbij, dan zijn we rond.helma schreef:exeter, ben ik ook weleens geweest
het is sherborne abbeyjvdg schreef:Uit de grond van mijn hart, schitterende foto's!!!
Een feest van herkenning, maar ik weet echt niet meer waar ik deze cathedral heb bezichtigd.
Salisbury?
Sherborne zonder ualbion schreef:sherbourne en truro
da's natuurlijk ook zo moeilijk niet (bristol)Hendrikus schreef:Sherborne zonder ualbion schreef:sherbourne en truro![]()
Goed, we zijn al een heel eind. Alleen de plaats waar de laatste vier foto's zijn gemaakt, die mis ik nog.
tsja, één keer rechtsklikken en je hebt 'talbion schreef:da's natuurlijk ook zo moeilijk niet (bristol)Hendrikus schreef:Sherborne zonder ualbion schreef:sherbourne en truro![]()
Goed, we zijn al een heel eind. Alleen de plaats waar de laatste vier foto's zijn gemaakt, die mis ik nog.