...........dat het kronkelweggetje dat zich van voor m'n huis langs uit Moddergat slingert, het dagelijkse ritje is met Puck?
...........er dus, zoals je kunt zien, oneindig grote open vlakten en landerijen/weilanden Moddergat omringen?

pffffffffffff, da's niet zo lekker!! sterkte.....zeker ook voor je dochtertje.....!!!helma schreef:Mijn dochtertje van 4 heeft ziekte van Pfeifer....
Tjsa, het is misschien niet goed. Maar hoe zou zij het op moeten lossen?zusterelly schreef:ja ja lach er maar omRens schreef:én? heeft ze die gozer flink te grazen gehad? jaaaa, een flinke meid die op "jongensterreur" is voorbereid....zusterelly schreef:Mijn dochter gevochten heeft op school met een jongen.![]()
![]()
![]()
Ik heb er erge moeite mee. Ze hadden haar uitgelachen en hier werd ze zo boos over.... Om het dan met vechten op te lossen, nee daar houd ik niet van.
Maar goed ik weet ook dat kinderen hierin hun grenzen moet zoeken , ofzoiets ooit eens ergens gelezen in een opvoedingsboek![]()
Maar goed, als ik er dan aan denk hoe zij aan het vechten is gegaan, ja dan moet ik ook wel even lachen... Alleen doe ik dat maar niet waar zij bij is..
.........dat Hawk vergeten is zijn onderschrift te wijzigen????Hawk schreef:Dat is wel heftig lassie, in mijn klas zit ook iemand die eerder best veel gepest werd, gelukkig nu niet meer.
helma schreef:Mijn dochtertje van 4 heeft ziekte van Pfeifer....
blijde en droeve dagen kunnen dus dicht bij elkaar liggen...Lassie schreef:...ik vandaag hoorde dat een client van mij naar huis komt om te sterven
...ze niet lang meer te leven heeft
WAT???helma schreef:Mijn dochtertje van 4 heeft ziekte van Pfeifer....
sterkte ermee!helma schreef:Mijn dochtertje van 4 heeft ziekte van Pfeifer....
Ach wat sneu. dat je dat al zo jong kan krijgen, dat wist ik niet. Beterschap en sterkte!helma schreef:Mijn dochtertje van 4 heeft ziekte van Pfeifer....
fluitje schreef:- MM een geweldige meid is?