Maar mij kan ze nooit vinden.JolandaOudshoorn schreef:Ariene kent heel veel mensen

Maar mij kan ze nooit vinden.JolandaOudshoorn schreef:Ariene kent heel veel mensen
Ja érg hè!JolandaOudshoorn schreef:hahahahaBJD schreef:Ariene schreef:Ik BJD gevonden heb op Hyves
Ik zijn schoonzus blijkt te kennen
En w.s. nog wel meer mensen
Wat is de wereld toch klein
Nu moet je wel even open kaart spelen(per PB dan....
)
Ariene kent heel veel mensen
open kaar via PB???BJD schreef:Ariene schreef:Ik BJD gevonden heb op Hyves
)
Ik snap er echt niks van, .......laat maar, tenzij iemand zich geroepen weet die familiale verbindingen uit te leggen.Ariene schreef:Ja érg hè!JolandaOudshoorn schreef:hahahahaBJD schreef:Ariene schreef:Ik BJD gevonden heb op Hyves
)
Ariene kent heel veel mensen
Jij kent mijn zwager (hij kent jou)
Helma kent mijn vriendin
Henriët kent een lieve vrouw waar ik regelmatig mee om ga
En ik ken BJD zijn schoonzus
Wat komt er nog bij...
Ik ben het (waarschijnlijk) met je eens, maar verklaar je nader..........fluitje schreef:Ik denk dat Jolanda de meeste RF'ers als vrienden heeft.
zoiets!fluitje schreef:Gewoon een kwestie van goed lezen hier.
Reduceren en decuceren heet dat toch?
Ik weet niet precies wát je niet snapt, maar ik denk dat Jolanda bedoeld dat ik gewoon veel mensen ken.jvdg schreef:Ik ben het (waarschijnlijk) met je eens, maar verklaar je nader..........fluitje schreef:Ik denk dat Jolanda de meeste RF'ers als vrienden heeft.
volgens mij weet ik wel wie je ben...judith schreef:Wow, jij kent er heel wat. Maar mij ken je vast niet.
Mischien kan ik je wel vinden op hyves....bij BJD!
en dan te bedenken dat ze een knúl te grazen heeft genomen.....(die in principe meer lichaamskracht heeft)........écht goed van haar!!! laat haar maar van zich áfbijten...weten die gasten gelijk dat ze geen loopje met haar hoeven nemen!!!!!zusterelly schreef:ja ja lach er maar omRens schreef:én? heeft ze die gozer flink te grazen gehad? jaaaa, een flinke meid die op "jongensterreur" is voorbereid....zusterelly schreef:Mijn dochter gevochten heeft op school met een jongen.![]()
![]()
![]()
Ik heb er erge moeite mee. Ze hadden haar uitgelachen en hier werd ze zo boos over.... Om het dan met vechten op te lossen, nee daar houd ik niet van.
Maar goed ik weet ook dat kinderen hierin hun grenzen moet zoeken , ofzoiets ooit eens ergens gelezen in een opvoedingsboek![]()
Maar goed, als ik er dan aan denk hoe zij aan het vechten is gegaan, ja dan moet ik ook wel even lachen... Alleen doe ik dat maar niet waar zij bij is..
had zij zich dan maar moeten laten uitlachen of vernederen (waar dat uitlachen op neerkomt)? dat is jezelf wel héél erg kwetsbaar maken voor verdere pesterijen........Rochus schreef:Rens,
Wraakzuchtig oog om oog en tand om tand?
Laat het zo niet zijn.
Ik wens zusterelly wijsheid in deze situatie.