.....latenjvdg schreef:Wat dacht je?Tiberius schreef:Je bedoelt mij toch niet?jvdg schreef:Overigens acteer ik maar onder één nickname, maar van mijn medemods ben ik niet zo zeker.....
Ik zou niet durven......
ik ben nieuw hier...
Re: ik ben nieuw hier...
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Grappig hè, dat mods zo geweldig
gaan.
Wie modereert de mods?

Wie modereert de mods?

de administrator..........jvdg schreef:Grappig hè, dat mods zo geweldiggaan.
Wie modereert de mods?

Moderatorbericht:
O ja, das waar ook......Rens schreef:de administrator..........jvdg schreef:Grappig hè, dat mods zo geweldiggaan.
Wie modereert de mods?
Wéér een nieuw lid!!!
Leutermulder, van harte welkom!!!
Dat je maar veel mag leuteren in onze geliefde leutertopics binnen refoleuter!

Leutermulder, van harte welkom!!!
Dat je maar veel mag leuteren in onze geliefde leutertopics binnen refoleuter!

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- Bert Mulder
- Contacteer:
En dan is er altijd leutermulder om leven in de brouwerij te brengen...jvdg schreef:O ja, das waar ook......Rens schreef:de administrator..........jvdg schreef:Grappig hè, dat mods zo geweldiggaan.
Wie modereert de mods?

Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Dit kleuterklasje gooi ik op slot.
Ik schaam me plaatsvervangend.

Ik schaam me plaatsvervangend.

Ik vertrouw erop dat de kleuters zich nu netjes gedragen.
Daarom heropen ik dit topic.
Mag ik erop vertrouwen dan om geen kleuter genoemd te worden?jvdg schreef:Ik vertrouw erop dat de kleuters zich nu netjes gedragen.
Ja hoor, mits je het vertrouwen niet beschaamt.Mister schreef:Mag ik erop vertrouwen dan om geen kleuter genoemd te worden?jvdg schreef:Ik vertrouw erop dat de kleuters zich nu netjes gedragen.

-
Valt mij eerlijk gezegd zwaar tegen.Bert Mulder schreef:Een nick voor het serieuse werk
En een nick om hier leven in de brouwerij te brengen.
Sowieso is de afspraak om niet met twee nicknames gelijktijdig actief te zijn.
En verder, moet het nou echt, zo'n flauwe 'oorlog' om niets...

Respecteer gewoon de mods en wanneer het je niet aanstaat, stuur een PB of stop ermee.
je deed aardig mee in de kleuterklas de laatste postings moet ik zeggen....jvdg schreef:Dit kleuterklasje gooi ik op slot.
Ik schaam me plaatsvervangend.![]()
Moderatorbericht:
- Bert Mulder
- Contacteer:
Dank je voor je begrip, meneer Zonderling...Zonderling schreef:Valt mij eerlijk gezegd zwaar tegen.Bert Mulder schreef:Een nick voor het serieuse werk
En een nick om hier leven in de brouwerij te brengen.
Sowieso is de afspraak om niet met twee nicknames gelijktijdig actief te zijn.
En verder, moet het nou echt, zo'n flauwe 'oorlog' om niets...![]()
Respecteer gewoon de mods en wanneer het je niet aanstaat, stuur een PB of stop ermee.
De kleuters zullen stoppen zich als kleuters te gedragen zolang ze niet langer als kleuters behandeld worden. Is men bezig met een serieuse discussie, met nog wel de beheerder van dit Forum, en wordt men door de kleutermoderator gemaand om on-topic te gaan. Terwijl de discussie NOTE BENE on topic was....
Terwijl het zo ongeveer het enige onderwerp was dat WEL ontopic was, en de moderators door mijn persoon eraan herinnerd waren dat vele onderwerpen OFFTOPIC waren....
Maar wilde men luisteren....
NATUURLIJK NIET!
Gaan ze wel even stiekum gedurende de nacht even alles wegknippen wat ze niet aanstaan...
De moderator wie dit gedaan heeft, hij weet wie hij is... dat vind ik achter de ellebogen werk. Als je problemen met me hebt, zeg het me dan even, ik ben een grote jongen. Ik kan het verdragen.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Je valt me hier publiekelijk aan.Bert Mulder schreef:Gaan ze wel even stiekum gedurende de nacht even alles wegknippen wat ze niet aanstaan...
De moderator wie dit gedaan heeft, hij weet wie hij is... dat vind ik achter de ellebogen werk. Als je problemen met me hebt, zeg het me dan even, ik ben een grote jongen. Ik kan het verdragen.
Ik hecht eraan te stellen dat noch ik, noch één der andere mods, ook maar één letter stiekum, achter de ellebogen, heeft weggeknipt, en zeker niet in de nacht.
Dit is een pure lastering!
Wat wel gebeurd is, dat alle kolderieke postings, na een uitdrukkelijke waarschuwing vooraf, door mij zijn verwijderd.
Verdere discussie per PB.
bert en jvdg...
zorg er voor dat jullie in t openbaar weer de hand kunnen geven..
succes...
beetje invoelen
en anders welkom in de chat....
zorg er voor dat jullie in t openbaar weer de hand kunnen geven..
succes...
beetje invoelen
en anders welkom in de chat....
jvdg schreef:Je valt me hier publiekelijk aan.Bert Mulder schreef:Gaan ze wel even stiekum gedurende de nacht even alles wegknippen wat ze niet aanstaan...
Ik hecht eraan te stellen dat noch ik, noch één der andere mods, ook maar één letter stiekum, achter de ellebogen, heeft weggeknipt, en zeker niet in de nacht.
Dit is een pure lastering!
Wat wel gebeurd is, dat alle kolderieke postings, na een uitdrukkelijke waarschuwing vooraf, door mij zijn verwijderd.
Verdere discussie per PB.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....