nee lichamelijk voel ik me goed.Rens schreef:bezig je aan te sluiten bij de hórdes zieken??Lassie schreef:werken, maar het lukt niet echt.![]()
![]()
Wat doen we vandaag? [3]
Re: Wat doen we vandaag? [3]
Zenuwachtig voor de grote dag(en)?Lassie schreef:nee lichamelijk voel ik me goed.Rens schreef:bezig je aan te sluiten bij de hórdes zieken??Lassie schreef:werken, maar het lukt niet echt.![]()
![]()
mis je moed en motivatie?Lassie schreef:![]()
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- zusterelly
net naar de bedrijfsarts geweest. Vanaf zaterdag weer op 50% loonwaarde werken. (betekent per werkdag van 8 uren: 6 uren op het werk waarvan 2 uren arbeidstherapeutisch en 4 uren meewerken en 2 uren nog ziekteverlof.)
Waar ik nog het meeste last van heb is onzekerheid. Til ik wel goed? Houd ik mijn rug recht? Wat gebeurt er met mijn rug als een bewoners onverwachts door de knieën zakt en ik "vang" dat op? enzovoort...
Iets wat je jarenlang gewoon deed, daar denk je nu vreselijk over na of het goed gaat
Waar ik nog het meeste last van heb is onzekerheid. Til ik wel goed? Houd ik mijn rug recht? Wat gebeurt er met mijn rug als een bewoners onverwachts door de knieën zakt en ik "vang" dat op? enzovoort...
Iets wat je jarenlang gewoon deed, daar denk je nu vreselijk over na of het goed gaat

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
En dat maakt de kans op blessures juist alleen maar groter...zusterelly schreef:Iets wat je jarenlang gewoon deed, daar denk je nu vreselijk over na of het goed gaat

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
- zusterelly
ja,Josephus schreef:En dat maakt de kans op blessures juist alleen maar groter...zusterelly schreef:Iets wat je jarenlang gewoon deed, daar denk je nu vreselijk over na of het goed gaat

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Vandaag eerst tot een uur of 11 in bed gelegen.
Na middagheten lag ik er weer en in en een film gekeken. Hierna geslapen tot een uur of 6 en nu maar even het forum vullen.
Na middagheten lag ik er weer en in en een film gekeken. Hierna geslapen tot een uur of 6 en nu maar even het forum vullen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
k zou me maar s rustig houden.....fluitje schreef:Vandaag eerst tot een uur of 11 in bed gelegen.
en uitzieken...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
dank je Gijs. Ik ben volgestopt met vit-C (grapefruit+citroen uitgeperst), thee van gemberwortel + citroen + honig + een kuur van de dokter, pilletjes 3x daags, maar ik vergeet het iedere keer, dus gisteren 1 en vandaag 1, maar ik moet het wel helemaal afmaken. Dat wordt lastig want ik ben aardig opgeknapt en vind het dan niet meer nodig om zo'n kuur te doen (dankzij manlief heb ik), verder moet ik 30 druppels in een glas water doen ('t ziet er niet uit) en dat opdrinken. Het heet Euphorbium (ook goed voor hooikoorts, maar daar heb ik nooit last van). Al met al ben ik toch aardig opgeknapt en hoop morgen weer te beginnen.Gijs83 schreef:Alle zieken, iig albion en fluitje, van harte beterschap!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Tijd voor weer een nieuw deel: in dit topic