Echte griep of influenza is een ziekte die door het influenzavirus wordt veroorzaakt. Dit virus infecteert de luchtwegen. Veel mensen zeggen griep te hebben als ze in de winter of de herfst door een verkoudheid-achtige ziekte met wat koorts worden getroffen, maar hierbij gaat het meestal om een gewoon verkoudheidsvirus. Echte influenza leidt bij de meeste mensen tot aanzienlijke ziekteverschijnselen en een niet te verwaarlozen sterfte, vooral bij bejaarden. Elk jaar krijgen ongeveer 80.000 Nederlanders griep. Tijdens een gemiddelde griepepidemie in de winter gaan er in Nederland 1000 tot 2000 personen direct aan de griep of aan de gevolgen ervan dood[1]. Slachtoffers vallen vooral in de risicogroepen: ouderen (ca. 90% van de sterfgevallen is 65 jaar of ouder) en personen met een chronische aandoening (bijvoorbeeld diabetes mellitus, hart- en longaandoeningen)[1].
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Een kadootje (groot stenen bord, wat je aan de muur kan hangen en neer kan zetten op tafel voor decoratie of spulletjes op de leggen) van een client, omdat ik vandaag voor het laatst was.
Ik ben er naar op zoek, als het even kan voor de meeting...
dure meeting wordt dat dan voor jou....
Dat probleem heb ik al
heb jij ook al een auto aangeschaft om speciaal naar de meeting te gaan??? Had je beter met iemand mee kunnen rijden, deel je de benzine was je vast goedkoper uit...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)