Raad de Plaat
Re: Raad de Plaat
priemen om gaatjes te maken in riemen.
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
-
drevels
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Een zwitserse kaasprikker om de gaten in de kaas te maken
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Als het dan geen orgelpijpen zijn, dan zijn het steekdingen die geluid voortbrengen.
Fluiterijen?
Fluiterijen?
U bent warm!jvdg schreef:zijn het steekdingen die geluid voortbrengen.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
De verwarming neemt toe...............Gian schreef:U bent warm!jvdg schreef:zijn het steekdingen die geluid voortbrengen.
Aardbeienfluiten....?
naalden van een oude pathephoon??? (voorloper van de grammofoon)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
steekpennen om gaten in leer te maken
Sommige mensen lezen echt de voorgaande antwoorden/postings niet 

je kan toch proberen het net iets anders te formulerenfreek schreef:Sommige mensen lezen echt de voorgaande antwoorden/postings niet
heb je toch een poging gedaan

Gian schreef:U bent warm!jvdg schreef:zijn het steekdingen die geluid voortbrengen.
--------------
'Leespennen' voor een draaiorgel
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Rens schreef:naalden van een oude pathephoon??? (voorloper van de grammofoon)

Volgende plaat van Renze...
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.