Hoe doe ik het?
En hoe kan ik een worddocument naar mijn eigen pb van het refoforum sturen???
Heb jij geen lunchpauze tussen de koffie door, Tukker?tukkertje schreef:tja, noar Hendrikus kunne vie nit kiekn. Baas boawn baas.Tiberius schreef:Zeker als je toch ijsvrij hebt.tukkertje schreef:Wat wil je met zo'n omgeving;) Dan blijf je mooie plaatjes maken
tukkertje schreef:Wat wil je met zo'n omgeving;) Dan blijf je mooie plaatjes maken
5,1 MPjakobmarin schreef:Wow, hoeveel megapixel heeft die telefoon wel niet?!?Erasmiaan schreef:Rottemeren, hedenmorgen (genomen met een mobiele telefoon camera):
Tja, met mijn camera's kan ik niet bellenErasmiaan schreef:5,1 MPjakobmarin schreef:Wow, hoeveel megapixel heeft die telefoon wel niet?!?Erasmiaan schreef:Rottemeren, hedenmorgen (genomen met een mobiele telefoon camera):
Ik vind het ook wel bijzonder dat je dit met een telefoon kan.
Mooie omgeving ok, maar dan is het ook nog belangrijk hoe je de foto maakt... Hendrikus schitterend!!tukkertje schreef:Wat wil je met zo'n omgeving;) Dan blijf je mooie plaatjes maken
nou weet je, deze roos kan niet....jvdg schreef:Prachtig mooi MM.
Ik heb deze roos als bureaublad maar dan in de nabloei.
Ons huis heet niet voor niets: In den rosarije
He die man heb ik ook zien lopen in Reeuwijk. Supertocht gereden daar. lekker breed uit over de Reeuwijkse plassen. Ouderwets genieten.Marco schreef: Er moet natuurlijk óók gefilmd worden op het ijs (Reeuwijk, afgelopen zaterdag)!
Maar het was er ook mooi:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1203991.html
(is een beetje te groot, vandaar maar een linkje)
Met doornen......MarthaMartha schreef:nou weet je, deze roos kan niet....jvdg schreef:Prachtig mooi MM.
Ik heb deze roos als bureaublad maar dan in de nabloei.
Ons huis heet niet voor niets: In den rosarije
maar leuk die naam van het huis!
Veel rozen eromheen?