Raad de Plaat
Re: Raad de Plaat
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
- jakobmarin
nee, nee, geen koelkast, dat is niet energiezuining, want het is inderdaad de zonneboiler van http://www.solior.com/. 

Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
- jakobmarin
het lijkt mij een ding om iets te kunnen naaien ofzo
soort priem...
soort priem...
Een kurkendouwer, zogezegd.
Wat heeft dat voor zin? Zou Gian geen wijn lusten?
- jakobmarin
wellicht is Gian wijnmaker?Tiberius schreef:Een kurkendouwer, zogezegd.
Ja, dat puntje wat daar voorop zit lijkt inderdaad op zo'n ding waarmee je de zakken van je nieuwe jas openmaakt (kweetniehoehetheethelma schreef:het lijkt mij een ding om iets te kunnen naaien ofzo
soort priem...

Het lijkt ook een beetje op de naald waarmee ze altijd bloedprikken. 

Jongere schreef:Ja, dat puntje wat daar voorop zit lijkt inderdaad op zo'n ding waarmee je de zakken van je nieuwe jas openmaakt (kweetniehoehetheethelma schreef:het lijkt mij een ding om iets te kunnen naaien ofzo
soort priem...).

Ik koop altijd jassen met open zakken !
het is alleen bij jassen van boven de €200,-freek schreef:Jongere schreef:Ja, dat puntje wat daar voorop zit lijkt inderdaad op zo'n ding waarmee je de zakken van je nieuwe jas openmaakt (kweetniehoehetheethelma schreef:het lijkt mij een ding om iets te kunnen naaien ofzo
soort priem...).
![]()

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Een inktzuiger?Jongere schreef:Het lijkt ook een beetje op de naald waarmee ze altijd bloedprikken.
Ariene schreef:het is alleen bij jassen van boven de €200,-freek schreef:Jongere schreef:Ja, dat puntje wat daar voorop zit lijkt inderdaad op zo'n ding waarmee je de zakken van je nieuwe jas openmaakt (kweetniehoehetheethelma schreef:het lijkt mij een ding om iets te kunnen naaien ofzo
soort priem...).
![]()

Heet dat zo? Ik bedoel zo'n ding:Marco schreef:Een inktzuiger?Jongere schreef:Het lijkt ook een beetje op de naald waarmee ze altijd bloedprikken.

Prikken ze bij jou bloed met een inktzuiger.. Wil ik niet weten waarmee je schrijft!Jongere schreef:Heet dat zo? Ik bedoel zo'n ding:Marco schreef:Een inktzuiger?Jongere schreef:Het lijkt ook een beetje op de naald waarmee ze altijd bloedprikken.