Schitterende foto`s
Re: Schitterende foto`s
3 En tegenwoordig werken alle mama's
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Dat lieg je!Gian schreef:3 En tegenwoordig werken alle mama's

Behalve de mama van GijsGijs83 schreef:Dat lieg je!Gian schreef:3 En tegenwoordig werken alle mama's

- zusterelly
Ik wilde al zeggen en die van mij, maar dat is niet waar, mijn moeder heeft altijd hard gewerkt.Mister schreef:Behalve de mama van GijsGijs83 schreef:Dat lieg je!Gian schreef:3 En tegenwoordig werken alle mama's

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
- JolandaOudshoorn
ik werk ook, maar dan thuis en onbetaald!zusterelly schreef:Ik wilde al zeggen en die van mij, maar dat is niet waar, mijn moeder heeft altijd hard gewerkt.Mister schreef:Behalve de mama van GijsGijs83 schreef:Dat lieg je!Gian schreef:3 En tegenwoordig werken alle mama's

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Dat bedoeld Gian niet. Kijk als moeders thuis werken hoeft het geen probleem te zijn!JolandaOudshoorn schreef:ik werk ook, maar dan thuis en onbetaald!zusterelly schreef:Ik wilde al zeggen en die van mij, maar dat is niet waar, mijn moeder heeft altijd hard gewerkt.Mister schreef:
Behalve de mama van Gijs
anders wel?Gijs83 schreef:Dat bedoeld Gian niet. Kijk als moeders thuis werken hoeft het geen probleem te zijn!JolandaOudshoorn schreef:ik werk ook, maar dan thuis en onbetaald!zusterelly schreef:Ik wilde al zeggen en die van mij, maar dat is niet waar, mijn moeder heeft altijd hard gewerkt.Mister schreef:
Behalve de mama van Gijs
~~Soli Deo Gloria~~
- JolandaOudshoorn
je meent hetGijs83 schreef:Dat bedoeld Gian niet. Kijk als moeders thuis werken hoeft het geen probleem te zijn!JolandaOudshoorn schreef:ik werk ook, maar dan thuis en onbetaald!zusterelly schreef:Ik wilde al zeggen en die van mij, maar dat is niet waar, mijn moeder heeft altijd hard gewerkt.Mister schreef:
Behalve de mama van Gijs

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Als Tukkertje dit leest, stikt hij weer bijna in de koffie...
Het is een geweldige luxe als de man in zijn eentje voldoende kan verdienen om een gezin te onderhouden. Alzo is het van den beginne niet geweest. Bestempel het daarom niet als een gewoonheid, maar als een zegen. En bestempel het tegendeel niet als een zonde, maar als een (mogelijke) noodzaak.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Ja, tukkertje zit de hele dag koffie te drinken. Dus die kan evengoed gaan schaatsen. Niemand die hem mist. 

--------------

Puck in diepe rust..........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Om jaloers op te worden...Rens schreef:
Puck in diepe rust..........
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
hadden wij vroeger ook geregeld.Gijs83 schreef:Stond vanmorgen nog in een krant dat veel scholen/scholieren dat woord niet meer kennen. Vroeger schijnt dat vrij gewoon geweest te zijn.judith schreef:IJsvrij
was de ketel van de verwarming weer kapot
met jassen aan in de klas oefeningen doen om warm te worden
vaak na een uurtje toch maar naar huis......
- jakobmarin
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.