Ander schreef:hahaha, dat is nou een schot in de roos!Jongere schreef:Erg leuk, Ander! En een tikje eigenwijs, heb ik het idee. Maar dat zal wel in de familie zitten.
Re: AVATAR
Zo.....
Deze avatar past beter bij mijn naam he?
Laatst gewijzigd door Ariene op 07 jan 2009, 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
post-duif schreef:Zo.....
je hebt het mooiste weggelatenAriene schreef:Valt je niets op Henriët?Ariene schreef:Kijk Henriët, zo...henriët schreef: daarbij nog een vraag....
HOE DOEN JULLIE DAT TOCH??
een avatar maken.. foto s erop..
plaatjes erop..
...............
- MarthaMartha
huh? mij valt niks op.....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
d'r kijkt een gezichtje doorheen volgens mij.
Wel een miserabel gezichtje danJongere schreef:d'r kijkt een gezichtje doorheen volgens mij.
Laatst gewijzigd door Ariene op 07 jan 2009, 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
ik moet zeggen wat een enorm mooie omgeving..
luitjes
denk aanmn privacy, please.. en dit meen ik werkelijk serieus..
maar ik vind m top goed!
ik moet zeggen wat een enorm mooie omgeving..
luitjes
denk aanmn privacy, please.. en dit meen ik werkelijk serieus..
maar ik vind m top goed!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik had het juist om privacy redenen gedaan....
Maar wellicht kan een mod ze verwijderen.
Want als ik het alleen doen blijven alle quotes staan
tja..Ariene schreef:![]()
Ik had het juist om privacy redenen gedaan....![]()
Maar wellicht kan een mod ze verwijderen.
Want als ik het alleen doen blijven alle quotes staan
maar werkelijk ik vind m goed!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hebben jullie ontdekt dat Hawk, Ichtus en Bert Mulder tegenwoordig dezelfde avatar hebben(die van de hofnar)? Is dit een complot of.... 
- Bert Mulder
- Contacteer:
wat dacht ge dan?Gijs83 schreef:Hebben jullie ontdekt dat Hawk, Ichtus en Bert Mulder tegenwoordig dezelfde avatar hebben(die van de hofnar)? Is dit een complot of....
tis een refoplot!
(niet verder vertellen)
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Beste sigaren waren dat trouwens.Gijs83 schreef:Hebben jullie ontdekt dat Hawk, Ichtus en Bert Mulder tegenwoordig dezelfde avatar hebben(die van de hofnar)?