Ik zei nog 2 keer als hè, niet te snel juichen.henriët schreef:jazeeeeker!!!Jongere schreef:Als ik mijn vriendin èn een auto kan strikken, dan kom ik ook.Als mijn vriendin mag meekomen, trouwens.
leuk!!!!
Nieuwjaarsmeeting 30/01/2009 @ Hendrik-Ido-Ambacht
Re: NIEUWJAARSMEETING
JA, ik kom naar de MEETING
*Freek
*Martha Martha
*Helma
*Jolanda Oudshoorn
*Henriët
*Herman
*Channa
*Gian
*Ichtus.. als ze mee kan rijden.. met iemand..
*Democritus
*Genade door recht
*hmprff
*jongere met vriendin
*Freek
*Martha Martha
*Helma
*Jolanda Oudshoorn
*Henriët
*Herman
*Channa
*Gian
*Democritus
*Genade door recht
*hmprff
*jongere met vriendin
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wát een namen! Noemen jullie elkaar ook zo?henriët schreef:JA, ik kom naar de MEETING
*Freek
*Martha Martha
*Helma
*Jolanda Oudshoorn
*Henriët
*Herman
*Channa
*Gian
*Democritus
*Genade door recht
*hmprff
*jongere met vriendin
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
kom ook.. dan kun je het ervaren..-DIA- schreef:Wát een namen! Noemen jullie elkaar ook zo?henriët schreef:JA, ik kom naar de MEETING
*Freek
*Martha Martha
*Helma
*Jolanda Oudshoorn
*Henriët
*Herman
*Channa
*Gian
*Democritus
*Genade door recht
*hmprff
*jongere met vriendin
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Waar is het? In Rijssen? Ik heb het niet zo gevolgd... Als het maar niet achter Utrecht is...henriët schreef:kom ook.. dan kun je het ervaren..-DIA- schreef:Wát een namen! Noemen jullie elkaar ook zo?henriët schreef:JA, ik kom naar de MEETING
*Freek
*Martha Martha
*Helma
*Jolanda Oudshoorn
*Henriët
*Herman
*Channa
*Gian
*Democritus
*Genade door recht
*hmprff
*jongere met vriendin
-DIA-
in ambacht..-DIA- schreef:Waar is het? In Rijssen? Ik heb het niet zo gevolgd... Als het maar niet achter Utrecht is...henriët schreef:kom ook.. dan kun je het ervaren..-DIA- schreef:Wát een namen! Noemen jullie elkaar ook zo?henriët schreef:JA, ik kom naar de MEETING
*Freek
*Martha Martha
*Helma
*Jolanda Oudshoorn
*Henriët
*Herman
*Channa
*Gian
*Democritus
*Genade door recht
*hmprff
*jongere met vriendin
-DIA-
staat opzich in t topic hoor..
maar ja, er zijn er meer die niet alles doorlezen...
Nét een ietsepietsie te ver... Oh ja, doen jullie namens mij de groeten aan ds. van Prooijen?henriët schreef:in ambacht..-DIA- schreef: Waar is het? In Rijssen? Ik heb het niet zo gevolgd... Als het maar niet achter Utrecht is...
-DIA-
staat opzich in t topic hoor..
maar ja, er zijn er meer die niet alles doorlezen...
Hoezo, komt'ie ook?-DIA- schreef: Nét een ietsepietsie te ver... Oh ja, doen jullie namens mij de groeten aan ds. van Prooijen?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Ach, HIA is niet zo'n wereldstad, je zou toch eventjes bij hem om t hoekje kunnen kijken?Gian schreef:Hoezo, komt'ie ook?-DIA- schreef: Nét een ietsepietsie te ver... Oh ja, doen jullie namens mij de groeten aan ds. van Prooijen?
-DIA-
nee Henriet, ben er niet bij dit keer....
- Johann Gottfried Walther
Alvast een hele goede ontmeeting gewenst! 
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
-
Genade door recht
gertje schreef:nee Henriet, ben er niet bij dit keer....
Ik sluit me bij gertje en Johann Gottfried Walther aan!Johann Gottfried Walther schreef:Alvast een hele goede ontmeeting gewenst!
- JolandaOudshoorn
Hij zou raar staan kijken...-DIA- schreef:Ach, HIA is niet zo'n wereldstad, je zou toch eventjes bij hem om t hoekje kunnen kijken?Gian schreef:Hoezo, komt'ie ook?-DIA- schreef: Nét een ietsepietsie te ver... Oh ja, doen jullie namens mij de groeten aan ds. van Prooijen?
-DIA-
Ik weet, mijn Verlosser leeft
@ Dia, misschien mag je met Gijs en/of Hendrikus meerijden
Tja... Ik zal eens kijken... Misschien moet ik eens contact op nemen met Hendrikus, hij zou de techniek van mijn orgelspel eens wat kunnen komen bijschaven...helma schreef:@ Dia, misschien mag je met Gijs en/of Hendrikus meerijden
Er zitten er hier trouwens nog meer uit onze goede oude stad...
-DIA-