Nieuwjaarsmeeting 30/01/2009 @ Hendrik-Ido-Ambacht
Re: NIEUWJAARSMEETING
Ik ben daar niet bij....
-
Tja altijd een grote mond maar als puntje bij paaltje komt.MarthaMartha schreef:Democritus schreef:arme marthaJo-Ann schreef:Democritus schreef:Oh ja bij deze meld ik mij aan voor de 30e[/quote
geen beter vermaak dan leedvermaak
![]()
![]()
![]()
Ik meld mij af
Maar onthoud dit MM; Een mens lijdt dikwijls het meest. door het lijden dat hij vreest.

Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
- JolandaOudshoorn
even concreet, wie komen er??
ik hoop er te zijn!
ik hoop er te zijn!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Johann Gottfried Walther
Als het in HIA is kom ik niet zoals gezegd. 

"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
- MarthaMartha
dat is voor de gevallen waarin het kwaad niet op komt dagen.....Democritus schreef:Tja altijd een grote mond maar als puntje bij paaltje komt.MarthaMartha schreef:Democritus schreef:Jo-Ann schreef: arme martha
geen beter vermaak dan leedvermaak
![]()
![]()
![]()
Ik meld mij af
Maar onthoud dit MM; Een mens lijdt dikwijls het meest. door het lijden dat hij vreest.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Pas maar op, of ik ga toch nog komen ....MarthaMartha schreef: dat is voor de gevallen waarin het kwaad niet op komt dagen.....

- MarthaMartha
jaja... ik heb me al afgemeld....Auto schreef:Pas maar op, of ik ga toch nog komen ....MarthaMartha schreef: dat is voor de gevallen waarin het kwaad niet op komt dagen.....
(blij toe nu het kwaad zich blijkbaar verdubbeld

-
Het kwaad dat is teveel eer voor me. Wist niet dat ik al zo in aanzien gestegen was. Oftewel ik ben een personificatie van het begrip geworden.MarthaMartha schreef:jaja... ik heb me al afgemeld....Auto schreef:Pas maar op, of ik ga toch nog komen ....MarthaMartha schreef: dat is voor de gevallen waarin het kwaad niet op komt dagen.....
(blij toe nu het kwaad zich blijkbaar verdubbeld)

Tsja dan ga ik mijn bloemen policy maar eens heroverwegen.

----- heb echt gebeld, maar nemen niet op...----
dv vrijdag weer proberen..
dv vrijdag weer proberen..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Dat doet mij besluiten heel nederig mijn excuses aan te bieden .......Democritus schreef:Het kwaad dat is teveel eer voor me. Wist niet dat ik al zo in aanzien gestegen was. Oftewel ik ben een personificatie van het begrip geworden.MarthaMartha schreef:jaja... ik heb me al afgemeld....Auto schreef:Pas maar op, of ik ga toch nog komen ....MarthaMartha schreef: dat is voor de gevallen waarin het kwaad niet op komt dagen.....
(blij toe nu het kwaad zich blijkbaar verdubbeld)
![]()
Tsja dan ga ik mijn bloemen policy maar eens heroverwegen.

(overigens had jij het over lijden dat men vreest

-
Jaja eerst verontschuldigingen aanbieden en dan toch meer zo'n steek onder water.MarthaMartha schreef: Dat doet mij besluiten heel nederig mijn excuses aan te bieden .......![]()
(overigens had jij het over lijden dat men vreest)
Ik heb besloten dit jaar niet meer tot je te orakelen

- MarthaMartha
geeft niet, van orakels en glazen bollen enzo snap ik toch niet zoveel ...Democritus schreef:Jaja eerst verontschuldigingen aanbieden en dan toch meer zo'n steek onder water.MarthaMartha schreef: Dat doet mij besluiten heel nederig mijn excuses aan te bieden .......![]()
(overigens had jij het over lijden dat men vreest)
Ik heb besloten dit jaar niet meer tot je te orakelen

MEETING
locatie... HENDRIK IDO AMBACHT
DV VRIJDAGAVOND 30 JANUARI (vanaf 19.30u)
We verwachten jullie allemaal
zo, de locatie is geregeld.. de rest is voor jullie...
ik zoek nog iemand die de sleutel op wil halen.. in de week voorafgaand aan deze avond...
en mensen met organisatietalent.. voor wat te eten en te drinken.. of maken we er een amerikaanse instuif van?

We verwachten jullie allemaal

ik zoek nog iemand die de sleutel op wil halen.. in de week voorafgaand aan deze avond...
en mensen met organisatietalent.. voor wat te eten en te drinken.. of maken we er een amerikaanse instuif van?

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Het lijkt me handig als één iemand het eten/drinken organiseerd. De refoforum-kas kan borg staan, voor als er te weinig wordt opgehaald met vrije giften.henriët schreef:MEETING
We verwachten jullie allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aangezien ik een conferentie heb tot vrijdagmiddag, gaat het mij niet lukken om de boodschappen te doen. Ik hoop 's avonds als het even kan wel te komen, maar dat is even onder voorbehoud van andere verplichtingen.