Wist je dat [9] ...
Re: Wist je dat [9] ...
als ik nadenk wat er het afgelopen jaar allemaal gebeurd is....
...moeilijke tijden en momenten
...maar toch zo'n heerlijk jaar! Want God was aan mijn zij, Hij ondersteunde mij!!
en als ik denk aan 2009, misschien is het wel het jaar van Zijn Wederkomst!
...maar toch zo'n heerlijk jaar! Want God was aan mijn zij, Hij ondersteunde mij!!
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- Johann Gottfried Walther
Jij mag veel waarde hechten aan het vertikken van een paar seconden hoor.Afgewezen schreef:Gelukkig behoor ik niet tot het nuchtere mensensoort.
Ik beleef de uitgang van het oude en de komst van het nieuwe jaar heel bewust.
En, waar je de grens ook legt, er is nu eenmaal een jaarritme in ons heelal. Opnieuw de hele cyclus, in de natuur, in het werk, in het kerkelijk leven. Voor de hoeveelste maal al.
Ja, ik vind het indrukwekkend dat straks het jaar 2009 aanbreekt... als we dat beleven mogen.
Maar of ik dan nuchter ben, ik denk dat ik in andere tijden denk.
Wat zegt dat nou, 2009, 'drie zuchten' verder en het is 2010 hoor.
En zelfs één ademtocht en het is eeuwigheid, en dan eeuwig wel of eeuwig wee.
Eeuwig bij Hem of eeuwig zonder Hem!
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Vol verwachting blijf ik uitzien,hmprff schreef:als ik nadenk wat er het afgelopen jaar allemaal gebeurd is....
Tot die dag eens dagen zal
Dat de Heiland op de wolken
Weerkomt met bazuingeschal.
Welk een uitzicht, Bruidsgemeente!
Eeuwig Hem ten eigendom.
“Maranatha” blijv’ ons wachtwoord,
“Amen, ja, Heer Jezus, kom!”
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
wat een mooi gedicht!!Ariene schreef:Vol verwachting blijf ik uitzien,hmprff schreef:als ik nadenk wat er het afgelopen jaar allemaal gebeurd is....
Tot die dag eens dagen zal
Dat de Heiland op de wolken
Weerkomt met bazuingeschal.
Welk een uitzicht, Bruidsgemeente!
Eeuwig Hem ten eigendom.
“Maranatha” blijv’ ons wachtwoord,
“Amen, ja, Heer Jezus, kom!”
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
de gereformeerde gemeente van 's Gravenzande er al in verdwenen is?JolandaOudshoorn schreef:... ik zomaar vermoed dat er vandaag weer rolemmers open gaan

de stemming zat er nog wel zo goed in...Jo-Ann schreef:de gereformeerde gemeente van 's Gravenzande er al in verdwenen is?JolandaOudshoorn schreef:... ik zomaar vermoed dat er vandaag weer rolemmers open gaan

~~Soli Deo Gloria~~
zou jvdg al bijgekomen zijn van zijn flauwte?Hendrikus schreef:de stemming zat er nog wel zo goed in...Jo-Ann schreef:de gereformeerde gemeente van 's Gravenzande er al in verdwenen is?JolandaOudshoorn schreef:... ik zomaar vermoed dat er vandaag weer rolemmers open gaan

Afgewezen een ban riskeert omdat ze in het beroepingswerk iets post wat niks met beroepingswerk te maken heeft! 

Ander schreef:Afgewezen een ban riskeert omdat ze in het beroepingswerk iets post wat niks met beroepingswerk te maken heeft!

maar serieus: je zou maar moderator zijn...
we mogen best wat meer respect hebben voor onze eerwaarde heren

ze zouden er een punthoofd van krijgen

en dan is er ook nog eentje aan 't overWinteren...Jo-Ann schreef:Ander schreef:Afgewezen een ban riskeert omdat ze in het beroepingswerk iets post wat niks met beroepingswerk te maken heeft!![]()
![]()
![]()
maar serieus: je zou maar moderator zijn...
we mogen best wat meer respect hebben voor deze eerwaarde heren![]()
ze zouden er een punthoofd van krijgen
~~Soli Deo Gloria~~
die kunnen we daarna weer dubbel pestenHendrikus schreef:en dan is er ook nog eentje aan 't overWinteren...

........het jaar wezenloos snel voorbij is gegaan?
........hoe ouder je bent, hoe harder de tijd lijkt te verstrijken?
........hoe ouder je bent, hoe harder de tijd lijkt te verstrijken?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
.......dat ik de topic pas gelezen heb toen die al gesloten was........Jo-Ann schreef:zou jvdg al bijgekomen zijn van zijn flauwte?Hendrikus schreef:de stemming zat er nog wel zo goed in...Jo-Ann schreef:de gereformeerde gemeente van 's Gravenzande er al in verdwenen is?JolandaOudshoorn schreef:... ik zomaar vermoed dat er vandaag weer rolemmers open gaan

.......dat jullie toch nog 4 pagina's hebben kunnen dollen
.......dat mijn kennis over gestemde geiten is toegenomen.
- JolandaOudshoorn
graag gedaan, jvdg!
maarre... ik kom net van het ijs af. Het is toch wel erg leuk dat het weer eens lekker vriest!

maarre... ik kom net van het ijs af. Het is toch wel erg leuk dat het weer eens lekker vriest!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
....ik net de woonkamer (voorkamer) verbouwt heb
....ik zo gelijk maar ff de stofzuiger er door heen haal?
.... ik eigenlijk de achterkamer ook wil verbouwen, maar eerst moet de tv en stereotoren weg
....ik zo gelijk maar ff de stofzuiger er door heen haal?
.... ik eigenlijk de achterkamer ook wil verbouwen, maar eerst moet de tv en stereotoren weg