Wist je dat [9] ...
Re: Wist je dat [9] ...
...vanavond naar het schuttevaersfeest zouden gaan, maar manlief erg verkouden is en zich grieperig voelt
...'Jan' gaat vanavond wel
...ze gaan vanavond bowlen
...ik ga verder met m'n foto's in scannen
...'Jan' gaat vanavond wel
...ze gaan vanavond bowlen
...ik ga verder met m'n foto's in scannen
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden jaJongere schreef:... ik nu vertrek.
... Hendrikus vast wel weer weet waar ik uithang.
- nou ja, misschien komt er wel weer een fotograaf van de krant

~~Soli Deo Gloria~~
- monique
ik egt helemaal gek word
een ex van mij nu steeds weer contact met me zoekt
ik me steeds over laat halen
zijn oma een tia heeft gehad en dat ik net best wel hard heb gereageert dat ik geen contact meer met hem wil
ik dat erg gemeen vind van mezelf
een ex van mij nu steeds weer contact met me zoekt
ik me steeds over laat halen
zijn oma een tia heeft gehad en dat ik net best wel hard heb gereageert dat ik geen contact meer met hem wil
ik dat erg gemeen vind van mezelf

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
ja werkelijk, heel goed!!Ariene schreef:Klopt je prioriteiten lijstje nog?Henriët schreef:ik permissie van mn pa en ma heb, vanavond op de pc te komen chatten....
hoe verslaafd kun je zijn.....

ligt er aan wat prioriteit 1 is he..

maarre, t komt ol goed
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ik even jvdg aan t woord laat....
Sjonge, sjonge, wat een heisa om niets.
Reden temeer om ook dit topic te sluiten.
vond t wel grappig en dacht..doe maar in 'wist je dat'
Sjonge, sjonge, wat een heisa om niets.
Reden temeer om ook dit topic te sluiten.
vond t wel grappig en dacht..doe maar in 'wist je dat'

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
... ik zomaar vermoed dat er vandaag weer rolemmers open gaan

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
JolandaOudshoorn schreef:... ik zomaar vermoed dat er vandaag weer rolemmers open gaan

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
...dat ik ook weer een poos al uit bed ben..
....het hier gezellig is, ik aan het opassen ben op mn broertje met mijn zus...en pap en mam samen een dagjie uit zijn.
....dat het zulk heeeerlijk koud fris lekker weer is!! -6 dacht ik!
...ik jullie allemaal een heel fijne dag toewens!
....het hier gezellig is, ik aan het opassen ben op mn broertje met mijn zus...en pap en mam samen een dagjie uit zijn.
....dat het zulk heeeerlijk koud fris lekker weer is!! -6 dacht ik!
...ik jullie allemaal een heel fijne dag toewens!

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
zou het???JolandaOudshoorn schreef:... ik zomaar vermoed dat er vandaag weer rolemmers open gaan
hoezo dat dan??????????????
- Johann Gottfried Walther
....het voor mij(n) (gevoel) vandaag net zo goed 12 januari of een andere dag zou kunnen zijn. 

"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
huh????Johann Gottfried Walther schreef:....het voor mij(n) (gevoel) vandaag net zo goed 12 januari of een andere dag zou kunnen zijn.
ja voor mij is het ook dinsdag...
maar wel een speciale
heb een afspraakje

- Johann Gottfried Walther
Gewoon zoals ik het zeg. Morgen einde van me jaar, maar voor mij(n) gevoel zou het vandaag dus net zo goed 12 januari of 25 maart of welke dag ook maar kunnen zijn.henriët schreef:huh????Johann Gottfried Walther schreef:....het voor mij(n) (gevoel) vandaag net zo goed 12 januari of een andere dag zou kunnen zijn.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
ooooh op die manierJohann Gottfried Walther schreef:Gewoon zoals ik het zeg. Morgen einde van me jaar, maar voor mij(n) gevoel zou het vandaag dus net zo goed 12 januari of 25 maart of welke dag ook maar kunnen zijn.henriët schreef:huh????Johann Gottfried Walther schreef:....het voor mij(n) (gevoel) vandaag net zo goed 12 januari of een andere dag zou kunnen zijn.
oh nee voor mij is het werkelijk oudjaar.. tijd van bezinning, ( tuurlijk dat is er elke dag) maar juist dan..
ga maar s nadenken over afgelopen jaar enzo.........
....ik hetzelfde gevoel heb...Johann Gottfried Walther schreef:....het voor mij(n) (gevoel) vandaag net zo goed 12 januari of een andere dag zou kunnen zijn.
Eigenlijk is elke dag een oudejaarsdag.
Gelukkig behoor ik niet tot het nuchtere mensensoort.
Ik beleef de uitgang van het oude en de komst van het nieuwe jaar heel bewust.
En, waar je de grens ook legt, er is nu eenmaal een jaarritme in ons heelal. Opnieuw de hele cyclus, in de natuur, in het werk, in het kerkelijk leven. Voor de hoeveelste maal al.
Ja, ik vind het indrukwekkend dat straks het jaar 2009 aanbreekt... als we dat beleven mogen.
Ik beleef de uitgang van het oude en de komst van het nieuwe jaar heel bewust.
En, waar je de grens ook legt, er is nu eenmaal een jaarritme in ons heelal. Opnieuw de hele cyclus, in de natuur, in het werk, in het kerkelijk leven. Voor de hoeveelste maal al.
Ja, ik vind het indrukwekkend dat straks het jaar 2009 aanbreekt... als we dat beleven mogen.