Goede morgen

-DIA-

Re: Goede morgen

Bericht door -DIA- »

Ook goeie morgen allemaal!

Have a nice day!

-DIA-
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Rens schreef:Afbeelding

Goeiemorgen allemaal......staat de koffie al klaar??

Afbeelding
Nee, Rens zo vroeg niet, dat schijnt ook niet echt goed te zijn voor de mens, mijn 1e kom koffie was vandaag toch na 11.30 uur.
Rens

Bericht door Rens »

Gijs83 schreef:
Nee, Rens zo vroeg niet, dat schijnt ook niet echt goed te zijn voor de mens, mijn 1e kom koffie was vandaag toch na 11.30 uur.
mijn eerste bakkie Markant Select Intens Dark ging er om 05.20 al naar binnen..........súpersterke Arabicakoffie, mjammie......ik was in één klap klaarwakker (voorzover dat nog nodig was) :haha
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Rens schreef:
Gijs83 schreef:
mijn eerste bakkie Markant Select Intens Dark ging er om 05.20 al naar binnen..........súpersterke Arabicakoffie, mjammie......ik was in één klap klaarwakker (voorzover dat nog nodig was) :haha
Dus eigenlijk niet... :fouet
Rens

Bericht door Rens »

Gijs83 schreef:
Rens schreef:
Gijs83 schreef:
hoezo "dus eigenlijk niet"?? ik start de dag áltijd met koffie....m'n bedje uitrollen, en nog vóór de was- en aankleedbeurt éérst KOFFIE...................maar ná het inhaleren van de nodige pufmaterialen om de benauwdheid in te perken en mijzelf weer wat lúcht te geven.....
Moderatorbericht:
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Rens schreef:
Gijs83 schreef:
Rens schreef:
Gijs83 schreef:
hoezo "dus eigenlijk niet"?? ik start de dag áltijd met koffie....m'n bedje uitrollen, en nog vóór de was- en aankleedbeurt éérst KOFFIE...................maar ná het inhaleren van de nodige pufmaterialen om de benauwdheid in te perken en mijzelf weer wat lúcht te geven.....
Je zegt dat je klaarwakker was, maar misschien was dat wel helemaal niet de bedoeling....
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Iedereen een Goede Morgen , ik ga slapen...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Margriet schreef:Iedereen een Goede Morgen , ik ga slapen...
Welterusten Margriet! En voor de anderen: ik wens jullie een goede, gezegende dag, ook ter voorbereiding op de zondag en om de Boodschap van vorige dagen te herkauwen.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Lassie

Bericht door Lassie »

Goedenmorgen allemaaal. Een fijne dag toegewenst vandaag.
Rens

Bericht door Rens »

Gijs83 schreef:
Je zegt dat je klaarwakker was, maar misschien was dat wel helemaal niet de bedoeling....
ik ga nooit eerder m'n bed uit dan dat ik het gevoel heb dat ik óf klaarwakker ben, óf dat ik tóch niet meer kan slapen......

vanmorgen was het pas ruim over negenen dat ik er uiteindelijk maar eens uitkwam, want van slapen zou toch niks meer terecht komen......dussssssssssss, nee, géén koffie, maar eerst met Puck er heel snel uit, want ze stond een partij te piepen......!!!!!

Nou, dát ze héél hoge nood had bleek buiten wel.........zodra we het uitlaatveld bereikt hadden, zo'n 300 meter van huis (het begin van het bos), ging ze metéén zitten om het e.e.a. "er uit te draaien".........en halverwege de wandeling nóg een keer...........dus was het terecht dat ze me uit bed riep.......

daarna pas `puffen` en daarná pas de eerste bak koffie......

nu nog de wasbeurt, en dan is alles weer normaal op schema.....
Moderatorbericht:
Lassie

Bericht door Lassie »

goedenmorgen :baille :baille
artistiek

Bericht door artistiek »

Lassie schreef:goedenmorgen :baille :baille
Ik zie hier 2 oververmoeide toekomstige echtgenootjes die heel hard toe zijn aan een overdosis aan witte-broods-weken... :haha :haha :haha :haha :haha :haha
Lassie

Bericht door Lassie »

ach m'n vriend heeft er geen last van..... die kan de rest van de week gewoon uitslapen.
henriët

Bericht door henriët »

zondagnacht...
04.00u .. je kunt niet meer slapen...
Wat doe je dan.
je draait je nog eens om.. woelt en woelt, en allerlei dingen spoken door je hoofd,
opeens neem je een dapper besluit en trotseer je de stilte en de kou.. en stap je uit je bed.. Even denk je nog, dit is echt zo n tijd voor inbrekers die net het huis uitsluipen..
Mammoedig denk je, tuurlijk niet, wat is hier nu te halen..
Zo sta je even later in een zeer stil huis, en sorteer je de was, en laat je de was alvast maar beginnen..
vervolgens bedenk je, dat een kopje thee best lekker zou zijn op dit moment dat de thermostaat nog niet aangaaat..
en waarom niet meteen even het wasje wat je snel za avond in de droger stopte opvouwen, dan is dat ook maar weer gedaan.
Even later zit je met een voldaan gevoel op de bank.. en drink je heerlijk van je thee... best lekker rustig zo s ochtends...
nog even een blik op de klok..
denkend aan vele gesprekken besluit je op dit moment 'stille tijd'te nemen..

een poosje later koude voeten, warm van binnen.. loop je langzaam de trap op..
een blik op de klok..
even nog terug..

half 8... de wekker...
maandagochtend....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Rens

Bericht door Rens »

Goeiemorgen......als je al heel vroeg je bed uit bent, en je tóch nog wat slaperig je auto instapt om naar je werk te gaan...........................................

PARKEER JE AUTO DAN NIET ZÓ:

Afbeelding
Het stáát zo slordig..................
Moderatorbericht:
Gesloten