vorige week gingen ze een kamer voor haar regelen in bethsan
nu zit ze er al in

Sterkte!hmprff schreef:aan mn oma. het gaat slecht met haar, ze heeft heel erg reuma.
vorige week gingen ze een kamer voor haar regelen in bethsan
nu zit ze er al in
en ze zijn láng..............fluitje schreef:Aan de boodschappen en de lange rij straks bij de kassa's
Sterkte! (zie PB)-DIA- schreef:Aan mijn moeder... ze ligt ziek op bed...
Ik hoorde haar zeggen: dit zal mijn laaste Kerst wel worden, als ik het nog beleven mag...
-DIA-
monique schreef:ze is vandaag begravenjudith schreef:..Aan een meisje van school, die gisteren avond overleden is. 14 jaar. Aan kanker. Het is echt erg.
Wat is de dood soms dichtbij.
Veel klassen op school zijn helemaal overstuur.
Bidden is in deze situatie hard nodig.
Gr.juud
ik ben er helemaal overstuur van
ik heb nog veel met haar afgeskielert
twas een lieve en een goeie meid
we hebben met onze klas ook veel voor haar gebeden
het is te hopen voor haar dat ze voor eeuwig bij God mag zijn
Wat betreft die hoop, ja dat heb ik ook gehoord.helma schreef: Ik heb gehoord dat er wel hoop is voor dit meisje
Dat ze daar zelf voor haar sterven getuigenis van mocht geven. En dat ze het niet erg vond om te sterven.
Maar wel een roepstem, ook voor jou Monique! Stel dat jij het was geweest....ben je bereid?
dit doet me denken aan wat mijn moeder zei bij de viering van haar 96e verjaardag op 19 mei j.l.: ik maakte een geintje door te zeggen: "mam, jij wordt op déze wijze makkelijk 100".....haar antwoord daarop was een simpel: het zal mij verwonderen als ik nog 97 mag worden.........-DIA- schreef:Aan mijn moeder... ze ligt ziek op bed...
Ik hoorde haar zeggen: dit zal mijn laaste Kerst wel worden, als ik het nog beleven mag...
-DIA-
herkenbaar. Soms duizelt het mij ook wat Hij allemaal mij wil zeggen. Dan moet je herkauwen, en nog een keer herkauwen.henriët schreef:de kerstpreken die ik heb gehoord..
soms kan het allemaal even heel veel zijn..
maar 1 ding staat vast..
Hij kwam.. om verzoening te brengen aan zondaren!!