Met de trein.. is makkelijk hoor.judith schreef:Hoe kom ik oooit in R'dam

Met de trein.. is makkelijk hoor.judith schreef:Hoe kom ik oooit in R'dam
1 keer in de trein geweest.....veder nooit..Jongere schreef:Met de trein.. is makkelijk hoor.judith schreef:Hoe kom ik oooit in R'dam
dan wordt t tijd dat je dat leertjudith schreef:1 keer in de trein geweest.....veder nooit..Jongere schreef:Met de trein.. is makkelijk hoor.judith schreef:Hoe kom ik oooit in R'dam
weet niet hoe dat werkt
Hen, ik zou zeggen.... regel het zo snel mogelijk daar in HI Ambacht.henriët schreef:in principe zitten we even te denken aan de locatie in hendrik ido ambachthmprff schreef:in R'dam he!!henriët schreef:hee Tib, heb je t nr al voor me...????
of iemand anders met leuke locaties..
is er niet iemand van rf, die een familielid heeft met een restaurant oid.. ( met mooi prijsje voor een zaaltje...)
maar heeft iemand een ander ( beter, bereikbaarder) idee. welkom!
ik zit te wachten op een nummer....MarthaMartha schreef:Hen, ik zou zeggen.... regel het zo snel mogelijk daar in HI Ambacht.henriët schreef:in principe zitten we even te denken aan de locatie in hendrik ido ambachthmprff schreef:in R'dam he!!henriët schreef:hee Tib, heb je t nr al voor me...????
is er niet iemand van rf, die een familielid heeft met een restaurant oid.. ( met mooi prijsje voor een zaaltje...)
Nog langer dubben en het is bezet, is dat het nu al kun je altijd nog naar iets anders uitkijken.
Die 30e staat al in zoveel agenda's....
078-6849067MarthaMartha schreef:Hen, ik zou zeggen.... regel het zo snel mogelijk daar in HI Ambacht.henriët schreef:in principe zitten we even te denken aan de locatie in hendrik ido ambachthmprff schreef:in R'dam he!!henriët schreef:hee Tib, heb je t nr al voor me...????
Nog langer dubben en het is bezet, is dat het nu al kun je altijd nog naar iets anders uitkijken.
Als ik dit draai, krijg ik jou aan de telefoon?Ander schreef:078-6849067MarthaMartha schreef:Hen, ik zou zeggen.... regel het zo snel mogelijk daar in HI Ambacht.henriët schreef:in principe zitten we even te denken aan de locatie in hendrik ido ambachthmprff schreef: in R'dam he!!
freek schreef:Als ik dit draai, krijg ik jou aan de telefoon?
Ja, ik wel, maar dan wil ik met jouw Avatar spreken.Ander schreef:freek schreef:Als ik dit draai, krijg ik jou aan de telefoon?
Nee natuurlijk niet, maar het zaaltje in Ambacht. Wil je me een keer bellen??
Ach, het schatje. Ze heeft hele verhalen, er is alleen geen touw aan vast te knopen. Ik snap het jvdg, ze is zóóó lief....jvdg schreef:Ja, ik wel, maar dan wil ik met jouw Avatar spreken.Ander schreef:freek schreef:Als ik dit draai, krijg ik jou aan de telefoon?
Lijkt me geweldig......
Henriët is volgens mij niet zo zoetsappig hoor......., maar ik geniet van jouw avatar: wat is dat een mooi kereltje zeg.... Echt waar: genieten!Ander schreef:Ach, het schatje. Ze heeft hele verhalen, er is alleen geen touw aan vast te knopen. Ik snap het jvdg, ze is zóóó lief....jvdg schreef:Ja, ik wel, maar dan wil ik met jouw Avatar spreken.Ander schreef:freek schreef:Als ik dit draai, krijg ik jou aan de telefoon?
Lijkt me geweldig......(ik lijk Henriet wel, zo zoetsappig
)
Ja lijkt me tofAnder schreef:freek schreef:Als ik dit draai, krijg ik jou aan de telefoon?
kereltje???jvdg schreef:Henriët is volgens mij niet zo zoetsappig hoor......., maar ik geniet van jouw avatar: wat is dat een mooi kereltje zeg.... Echt waar: genieten!Ander schreef:Ach, het schatje. Ze heeft hele verhalen, er is alleen geen touw aan vast te knopen. Ik snap het jvdg, ze is zóóó lief....jvdg schreef:Ja, ik wel, maar dan wil ik met jouw Avatar spreken.Ander schreef:
Lijkt me geweldig......(ik lijk Henriet wel, zo zoetsappig
)
Maar z'n vader,....is dat ook genieten?
Ho, het is een ZEjvdg schreef:Ander schreef:jvdg schreef:Henriët is volgens mij niet zo zoetsappig hoor......., maar ik geniet van jouw avatar: wat is dat een mooi kereltje zeg.... Echt waar: genieten!Ander schreef:
Ach, het schatje. Ze heeft hele verhalen, er is alleen geen touw aan vast te knopen. Ik snap het jvdg, ze is zóóó lief....(ik lijk Henriet wel, zo zoetsappig
)
Maar z'n vader,....is dat ook genieten?
freek schreef:Ja lijkt me tofAnder schreef:freek schreef:Als ik dit draai, krijg ik jou aan de telefoon?