Wat doen we vandaag? [3]

Lassie

Re: Wat doen we vandaag? [3]

Bericht door Lassie »

vandaag: net m'n tas in gepakt, ik ga zo met de trein naar m'n ouders waar ik een volle dag heb (bij kennissen op bezoek, met m'n moeder shoppen en s'avonds vanaf 5/6 uur naar Kerst in Oud Kampen vanavond op tijd naar bed en m'n vriend uit zwaaien.
henriët

Bericht door henriët »

MarthaMartha schreef:vééééééééééééél te lang in de chat hangen.
ik lijk wel gek...... (lijk?)
:yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:langue :langue :langue :langue :langue
:slurp :slurp :slurp :slurp :slurp :slurp

dacht dat jij niet meer zou gaan....!!!
:tilt was dus toch een leuke tip hè :tilt
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

ik zie niemand :nonnon
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Lourens

Bericht door Lourens »

Straks eerst de weekendboodschappen even halen.

Daarna met mijn vrouw haar kerstpakket halen in Utrecht.

En van middag is de wedstrijdformulieren oppikken............voor de laatste keer.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ander

Bericht door Ander »

fluitje schreef:Daarna met mijn vrouw haar kerstpakket halen in Utrecht.
En, wie ga je er blij mee maken?? :haha
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Lassie schreef:vandaag: net m'n tas in gepakt, ik ga zo met de trein naar m'n ouders waar ik een volle dag heb (bij kennissen op bezoek, met m'n moeder shoppen en s'avonds vanaf 5/6 uur naar Kerst in Oud Kampen vanavond op tijd naar bed en m'n vriend uit zwaaien.
Gaat je vriend alweer weg?
Ik moest vanmorgen eerder uit bed gewoonlijk :baille . Ik moest om 9.30 uur op de post zijn voor het kerstontbijt. Wat overigens naar mijn mening niet zoveel voorstelde. Na koffiedrinken even naar de bieb geweest. Toen even een bak visfriet halen en lekker opgesmikkeld! Toen kon ik dus mijn postwijk doen, maar daar had ik dit ik een makkie. Met hulp van een zaterdagwerker die de ene helft heeft gedaan was ik met andere helft in 2 uur klaar! Nu ff hier en zo nog douchen en vanavond naar de jongerenavond van Ds.D.de Wit.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

boodschappen, Jesse bezighouden, verder rustig aan, straks eten maken, vanavond kerstfeest van Jesse's club....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Lassie

Bericht door Lassie »

Gijs83 schreef:
Lassie schreef:vandaag: net m'n tas in gepakt, ik ga zo met de trein naar m'n ouders waar ik een volle dag heb (bij kennissen op bezoek, met m'n moeder shoppen en s'avonds vanaf 5/6 uur naar Kerst in Oud Kampen vanavond op tijd naar bed en m'n vriend uit zwaaien.
Gaat je vriend alweer weg?
Ik moest vanmorgen eerder uit bed gewoonlijk :baille . Ik moest om 9.30 uur op de post zijn voor het kerstontbijt. Wat overigens naar mijn mening niet zoveel voorstelde. Na koffiedrinken even naar de bieb geweest. Toen even een bak visfriet halen en lekker opgesmikkeld! Toen kon ik dus mijn postwijk doen, maar daar had ik dit ik een makkie. Met hulp van een zaterdagwerker die de ene helft heeft gedaan was ik met andere helft in 2 uur klaar! Nu ff hier en zo nog douchen en vanavond naar de jongerenavond van Ds.D.de Wit.
ja hij gaat vanavond weer naar huis en komt morgenavond weer.
hmprff

Bericht door hmprff »

vanochtend het basisschoolschaaktoernooi geregelt, 60 kids, 9 rondes...maar we liepen zelfs vóór op schema!! :yahoo
vanmiddag n uurtje gewerkt bij de vlaaienwinkel
vanavond oppassen (vanaf half 10 heb ik tijd voor mijzelf :) , dus dan kan ik me voorbereiden op de zondag :))
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Snoekennnnn. En ja, ook gevangen. Zelfs eentje van 1 meter en 19 centimer. Wat een bakbeest.
Lassie

Bericht door Lassie »

Zo eerst ff stoffen, en stofzuigen, toilet schoonmaken en daarna ff de afwas weg werken. Omkleden en de trein pakken richting m'n zus en zwager waar ik ze gaan helpen met het kinderkerstfeest. Vanavond kring. En op tijd naar bed.
Lourens

Bericht door Lourens »

Nog wat kerstkaarten halen, vanmiddag even naar de stad. o.a. naar ANWB om kaart van Parijs te halen en verdere info.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Allereerst heb ik gewoon vakantie, dus vanmorgen begonnen met heerlijk uitslapen, werd om 9 uur pas wakker, héérlijk!
Vandaag de laatste kerstkaarten posten, boodschappen doen voor de kerstviering met de jeugdclubs van vanavond, vanmiddag daar ook de stoelen enzo klaarzetten.
En Jesse is deze hele week bij mij, dus dat zal ook nog wel spelletjes doen en voorlezen betekenen. Hij staat hier nu naast mij te kijken naar wat ik typ, omdat hij niet gelooft dat ik MarthaMartha ben (zo heet ik toch helemaal niet?) :? Dus zo klik ik op 'bevestig' en dan kan hij het zien..... :barbare
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
zusterelly

Bericht door zusterelly »

Vanmorgen kerstkaarten op de bus doen. Een moeilijk telefoontje plegen. Vanmiddag naar de fysio :bobo En tussendoor wat in het huishouden doen.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Moni

Bericht door Moni »

zusterelly schreef:Vanmiddag naar de fysio :bobo
Is je fysio zo erg dat je er sterretjes van ziet? :?
Gesloten