nee, van roomjvdg schreef:Wat zijn/is RP parken?JolandaOudshoorn schreef:de catalogus van RP parken....
R: van reformatorisch......?
(oei, da's bijna rooms....)
en de p is van pot
nee, van roomjvdg schreef:Wat zijn/is RP parken?JolandaOudshoorn schreef:de catalogus van RP parken....
Hendrikus schreef:nee, van roomjvdg schreef:Wat zijn/is RP parken?JolandaOudshoorn schreef:de catalogus van RP parken....
(oei, da's bijna rooms....)
en de p is van pot
Geweldig Gijs, dit lijkt op een traditioneel kerstpakket.Gijs83 schreef:Kerstpakket van het re-integratiebureau. Hier zitten we wel allemaal etenswaren in. Dus daar kom ik wel van aan. Scheelt dat ik die baan bij de post heb...
jvdg schreef:Geweldig Gijs, dit lijkt op een traditioneel kerstpakket.Gijs83 schreef:Kerstpakket van het re-integratiebureau. Hier zitten we wel allemaal etenswaren in. Dus daar kom ik wel van aan. Scheelt dat ik die baan bij de post heb...
Zulke pakketten kun je tenminste met goed fatsoen uitdelen aan onze minderbedeelde naasten.
ben jij minder bedeeld dan??Lassie schreef:jvdg schreef:Geweldig Gijs, dit lijkt op een traditioneel kerstpakket.Gijs83 schreef:Kerstpakket van het re-integratiebureau. Hier zitten we wel allemaal etenswaren in. Dus daar kom ik wel van aan. Scheelt dat ik die baan bij de post heb...
Zulke pakketten kun je tenminste met goed fatsoen uitdelen aan onze minderbedeelde naasten.
wanneer is iemand minder bedeeld?
k heb nog nooit iets gezien....
JolandaOudshoorn schreef:ben jij minder bedeeld dan??Lassie schreef:jvdg schreef:Geweldig Gijs, dit lijkt op een traditioneel kerstpakket.Gijs83 schreef:Kerstpakket van het re-integratiebureau. Hier zitten we wel allemaal etenswaren in. Dus daar kom ik wel van aan. Scheelt dat ik die baan bij de post heb...
wanneer is iemand minder bedeeld?
k heb nog nooit iets gezien....
Uhm, daarbij vergeleken ben ik ook enigszins minder bedeeld.jvdg schreef:Vandaag had ik paling, zalm, garnalen, wijn en toebehoren.
Lassie, heb je belanstelling?
Foei Tib, je mag geen valse voorwendsels gebruiken.....Tiberius schreef:Uhm, daarbij vergeleken ben ik ook enigszins minder bedeeld.jvdg schreef:Vandaag had ik paling, zalm, garnalen, wijn en toebehoren.
Lassie, heb je belanstelling?
Als je dus wel armoedig bent, geef me je adres, en ik wil zorgen dat het jou aan niets ontbreekt........Lassie schreef:@jvdg, waaruit maak jij op dat ik niet armoedig ben?
k weet helaas wel wat armoe betekend, nou ja armoe is misschien niet het goede woord. Maar ik weet wel hoe het moet zijn om geen eten te kunnen kopen.
Dus ik zag altijd uit naar de tijd van eindejaarspakketten.
Ik verlang eerlijkheid.fluitje schreef:Een nieuwe winterjas en 2 paar schoenen