... ik me afvraag hoe ze allemaal mijn adres weten ...

... het wel heel erg lief is

... ik ze niet allemaal iets terug kan sturen, omdat ik hun adressen niet weet

... ik ze hartelijk bedank

MarthaMartha schreef:... ik allemaal lieve kaartjes krijg van forummers![]()
... ik me afvraag hoe ze allemaal mijn adres weten ...![]()
... het wel heel erg lief is![]()
... ik ze niet allemaal iets terug kan sturen, omdat ik hun adressen niet weet![]()
... ik ze hartelijk bedank
JolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha schreef:... ik allemaal lieve kaartjes krijg van forummers![]()
... ik ze niet allemaal iets terug kan sturen, omdat ik hun adressen niet weet![]()
... ik ze hartelijk bedankenne wat dat adres betreft... ik vraag nog wel eens wat na bij een hele lieve forumster (helma) die heeft heel veel adressen
henriët schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heel hard moet lachen
ik bert nog wel een keer terug pak!!!!!
ik t wel waardeer dat ik op een andere wijzeMarthaMartha] 3:04 pm: nee joh..... we herzien hem ter plekkeJongere schreef:henriët schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heel hard moet lachen
Geniet ervan, van je laatste werkdag, je vakantie en de feestdagen en diensten!fluitje schreef:- dit mijn laatste werkdag is voor dit jaar
- ik aan twee weken vakantie toe ben
- uitzie naar de feestdagen en de diensten
hoe kom jij hieraan? je lag er toch uit?henriët schreef:ik t wel waardeer dat ik op een andere wijzeMarthaMartha] 3:04 pm: nee joh..... we herzien hem ter plekkeJongere schreef:henriët schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heel hard moet lachen
[gertje] 3:04 pm: hahahaha
Bert zegt:
[gertje] 3:04 pm: he bert, waar blijft henriet
[Mister] 3:04 pm: ach jongere, wij spreken slechts de dierbare tale uit de tijd van de gheselschappen
[Bert Mulder] 3:04 pm: nog geen oplossing gevonde... meelees nu...
JolandaOudshoorn schreef:... ik aan caprice moest denken toen ik deze zag
Goed, dat we dat nu weten!JolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha schreef:... ik allemaal lieve kaartjes krijg van forummers![]()
... ik ze hartelijk bedankenne wat dat adres betreft... ik vraag nog wel eens wat na bij een hele lieve forumster (helma) die heeft heel veel adressen
ze kan wel een spelciaal RF adresboek aanschaffenGijs83 schreef:Goed, dat we dat nu weten!JolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha schreef:... ik allemaal lieve kaartjes krijg van forummers![]()