Lassie schreef:vanochtend eerst werken van 9-half 1
daarna in huis rommelen
ff bij m'n schoonouders een bloemetje afgeven (hun trouwdag)
vanavond uit eten
en vroeg naar bed
Al weer, Lassie

Lassie schreef:vanochtend eerst werken van 9-half 1
daarna in huis rommelen
ff bij m'n schoonouders een bloemetje afgeven (hun trouwdag)
vanavond uit eten
en vroeg naar bed
ja, ja.Tiberius schreef:Niks hoor.Lassie schreef:nee, wat dan?
Ik dacht: misschien gaat Lassie wel een hondje nemen of zo. Dan moet je oppas nemen als je uit eten gaat, nietwaar?
Ben je d'r inmiddels al uitgevallen?refo schreef:Ik ga me in het verkeer storten.
Maak het niet te duur helma.helma schreef: vanavond verjaardag a.s. schoondochter; nog een kadootje verzinnen en kopen
jvdg schreef:Maak het niet te duur helma.helma schreef: vanavond verjaardag a.s. schoondochter; nog een kadootje verzinnen en kopen
Zij is een a.s. sd'er.
As tuit gaat,......
jvdg schreef:Maak het niet te duur helma.helma schreef: vanavond verjaardag a.s. schoondochter; nog een kadootje verzinnen en kopen
Zij is een a.s. sd'er.
As tuit gaat,......
Lassie schreef:jvdg schreef:Maak het niet te duur helma.helma schreef: vanavond verjaardag a.s. schoondochter; nog een kadootje verzinnen en kopen
Zij is een a.s. sd'er.
As tuit gaat,......
![]()
wa n opmerkng
zit me suf te prakkizeren wat een sd'er is.......jvdg schreef:Maak het niet te duur helma.helma schreef: vanavond verjaardag a.s. schoondochter; nog een kadootje verzinnen en kopen
Zij is een a.s. sd'er.
As tuit gaat,......
Wat: waarschijnlijk een hele lieve meidMarthaMartha schreef:zit me suf te prakkizeren wat een sd'er is.......jvdg schreef:Maak het niet te duur helma.helma schreef: vanavond verjaardag a.s. schoondochter; nog een kadootje verzinnen en kopen
Zij is een a.s. sd'er.
As tuit gaat,......
Het antwoord staat toch werkelijk in dit bericht hoor.........MarthaMartha schreef:zit me suf te prakkizeren wat een sd'er is.......jvdg schreef:Maak het niet te duur helma.helma schreef: vanavond verjaardag a.s. schoondochter; nog een kadootje verzinnen en kopen
Zij is een a.s. sd'er.
As tuit gaat,......
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohwfluitje schreef:Het antwoord staat toch werkelijk in dit bericht hoor.........MarthaMartha schreef:zit me suf te prakkizeren wat een sd'er is.......jvdg schreef:Maak het niet te duur helma.helma schreef: vanavond verjaardag a.s. schoondochter; nog een kadootje verzinnen en kopen
Zij is een a.s. sd'er.
As tuit gaat,......
thanks!jvdg schreef:Hééél soms komt van afstel uitstel.......Bert Mulder schreef:Van uitstel komt afstel...henriët schreef:t was SUPER!!!!
fondue..
en een salade..
die was dan ook wel lekker,
maar ik heb even zonder geitenkaas gedaan!!!:)
en super goede wijn!
en heeeeeerlijk ijs...
( 2 januari hoop ik te gaan lijnen, dringend nodig!!!)
Onze henriët reken ik tot deze categorie.