kan ik dan niet met iemand meerijden die uit deze buurt ga???

In Zwolle op de trein en je reist in een ruk door naar Rotterdam. (makkelijk zat).Gijs83 schreef:henriët schreef:Dv januari 2009
forummers wensen forummers..
datum... 16 of 17 januari
plaats: Huize Jean en Jet (tenzij mensen in t midden des lands wat willen, dan zullen we gaan zoeken naar iets, k weet evt een goede locatie in Rotterdam)
Rotterdam is niet het 'midden des lands' hoor!
Heb je een rechtstreekse trein van Rijssen naar Rotterdam? Of is dat de stoptrein???Lassie schreef:van Rijssen - Rotterdam is nog korte......(dan van Rijssen, via Zwolle naar Rotterdam).
btwfreek schreef:Ik vind Rotterdam ook wel wenselijker dan Zeeland..
Kom op, Hoeksche Waard en omgeving is nu eenmaal niet centraal.henriët schreef:btwfreek schreef:Ik vind Rotterdam ook wel wenselijker dan Zeeland..
t is op t eerste eiland hoor...
dus bovenin Zeeland...
nèt onder Rotterdam..
jij mag nog wel s even terug naar de schoolbanken...Mister schreef:Kom op, Hoeksche Waard en omgeving is nu eenmaal niet centraal.henriët schreef:btwfreek schreef:Ik vind Rotterdam ook wel wenselijker dan Zeeland..
dus bovenin Zeeland...
nèt onder Rotterdam..
Wel mooi...
Van die hoekse en kabeljauwse twisten, weet je wel? De Hoekse Waard, tja....henriët schreef:jij mag nog wel s even terug naar de schoolbanken...Mister schreef:Kom op, Hoeksche Waard en omgeving is nu eenmaal niet centraal.henriët schreef:btwfreek schreef:Ik vind Rotterdam ook wel wenselijker dan Zeeland..
dus bovenin Zeeland...
nèt onder Rotterdam..
Wel mooi...![]()
hoekse waard is geen Zeeland hoor!!!
albion schreef:Heb je een rechtstreekse trein van Rijssen naar Rotterdam? Of is dat de stoptrein???Lassie schreef:van Rijssen - Rotterdam is nog korte......(dan van Rijssen, via Zwolle naar Rotterdam).
tsssssssssAnder schreef:Ik niet, ik durf niet, al is het wel een heel klein beetje in de buurt.
Hohoho Jet!henriët schreef:jij mag nog wel s even terug naar de schoolbanken...Mister schreef:Kom op, Hoeksche Waard en omgeving is nu eenmaal niet centraal.henriët schreef:btwfreek schreef:Ik vind Rotterdam ook wel wenselijker dan Zeeland..
dus bovenin Zeeland...
nèt onder Rotterdam..
Wel mooi...![]()
hoekse waard is geen Zeeland hoor!!!
HOHO Mister...Mister schreef: Hohoho Jet!
Freek heeft het over Zeeland. Jij noemt dat het eerste eiland. Dat is dus niet waar. Dat is nog Z-H. Mijn geboortegrond nota bene. Ik ben geen Zeeuw!
Dát zei je er niet bij net...henriët schreef:HOHO Mister...Mister schreef: Hohoho Jet!
Freek heeft het over Zeeland. Jij noemt dat het eerste eiland. Dat is dus niet waar. Dat is nog Z-H. Mijn geboortegrond nota bene. Ik ben geen Zeeuw!
ik heb t over Zeeland..
t eerste eiland..
dus t eerste eiland van Zeeland...