Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Chocolade kruidnoten. 50% korting. Heerlijk dat Sint weer terug is 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Een herstelde PC...........had met m'n digibeten-verstand het hele internetgebeuren plus nog het e.e.a van m'n nieuwe pc naar de vaantjes geholpen.....
ze zijn er vanmiddag zo'n 3 uur druk bezig mee geweest......kosten? 10,= (en dan alleen nog omdat ik aanbood 50,= te betalen, want hij wilde in eerste instantie niets hebben voor al het werk. En dát vond ik te gek voor woorden......uiteindelijk wilde hij er dan 10,= voor aanpakken met gepaste tegenzin, want hij vond het gewoon nazorg)
plús natuurlijk m'n nieuwe scootmobiel die ik vanmorgen binnenkreeg, bijna 3 weken nadat ik in de sloot was beland met m'n vorige......er waren geen vragen gesteld, behalve hoe het kon gebeuren (toen het ongeval gebeurd was)......de gemeente die de scootmobiel weer nieuw moest verstrekken deed er gans niet moeilijk over..........(tja, het kán gebeuren mijnheer, hopelijk dat u verder van schrik of erger gespaard wordt)
ze zijn er vanmiddag zo'n 3 uur druk bezig mee geweest......kosten? 10,= (en dan alleen nog omdat ik aanbood 50,= te betalen, want hij wilde in eerste instantie niets hebben voor al het werk. En dát vond ik te gek voor woorden......uiteindelijk wilde hij er dan 10,= voor aanpakken met gepaste tegenzin, want hij vond het gewoon nazorg)
plús natuurlijk m'n nieuwe scootmobiel die ik vanmorgen binnenkreeg, bijna 3 weken nadat ik in de sloot was beland met m'n vorige......er waren geen vragen gesteld, behalve hoe het kon gebeuren (toen het ongeval gebeurd was)......de gemeente die de scootmobiel weer nieuw moest verstrekken deed er gans niet moeilijk over..........(tja, het kán gebeuren mijnheer, hopelijk dat u verder van schrik of erger gespaard wordt)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ja, maar jammer dat hij al die lekkere chocoladeletters heeft meegenomen!Ichtus schreef:Chocolade kruidnoten. 50% korting. Heerlijk dat Sint weer terug is

En het mijne.....?fluitje schreef:Heb je mijn adres?Lassie schreef:ONZE (120) TROUWKAARTEN.............![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet je toch knuffe.......

Tsjongjonge wat 'geknuf'jvdg schreef:En het mijne.....?fluitje schreef:Heb je mijn adres?Lassie schreef:ONZE (120) TROUWKAARTEN.............![]()
![]()
![]()
![]()

Nou, Lassie, je leest het......Gijs83 schreef:Tsjongjonge wat 'geknuf'jvdg schreef:En het mijne.....?fluitje schreef:Heb je mijn adres?Lassie schreef:ONZE (120) TROUWKAARTEN.............![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet je toch knuffe........ Een kaartje sturen zou wel leuk zijn. Alleen dan moeten we wel een adres en die gaat ze hier vast niet neer zetten. Per pb kan natuurlijk wel. Zal ze toch vast wel leuk vinden!?
Maarre....kaartje sturen sluit het geknuf niet uit.
't Is maar wat jij wilt.
hihi....
en vervolgens vandaag nog een mailtje van de dominee die ons trouwt. Hij zit momenteel in Californie (vakantie en familiebezoek) en hij gaf de bijbelgedeeltes door. Wowh...
Zo mooi.

en vervolgens vandaag nog een mailtje van de dominee die ons trouwt. Hij zit momenteel in Californie (vakantie en familiebezoek) en hij gaf de bijbelgedeeltes door. Wowh...

cadeautjes voor Jetje.. die bijna jarig is..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
oh ja.. en een adres

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
jvdg schreef:En het mijne.....?fluitje schreef:Heb je mijn adres?Lassie schreef:ONZE (120) TROUWKAARTEN.............![]()
![]()
![]()
![]()

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Wilma van den Berg
JolandaOudshoorn schreef:Van harte gefeliciteerd! Dat dit huis ook een woning mag zijn van Hem!Marco schreef:Een huis.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Wilma van den Berg
Geweldig Lassie!Lassie schreef:ONZE (120) TROUWKAARTEN.............![]()
![]()
![]()
![]()

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- JolandaOudshoorn
3 emmertjes erwtensoep
3 oliebollen
4 appelbeignets
1 kussentje
en ijskoude handen van de wintermarkt in Groot Ammers
3 oliebollen
4 appelbeignets
1 kussentje
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- 4 bakken erwtensoep
- 1 kerstkrans
- serie rollen snoep
Van de wintermarkt bij onder kerk.
- 1 kerstkrans
- serie rollen snoep
Van de wintermarkt bij onder kerk.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
6 oliebollenJolandaOudshoorn schreef:3 emmertjes erwtensoep
3 oliebollen
4 appelbeignets
1 kussentje
2 appelbeignets
De Gebakkraam bij Intratuin in Sliedrecht.
Vet, maar toch lekker.