Wat doen we vandaag? [3]

JolandaOudshoorn

Re: Wat doen we vandaag? [3]

Bericht door JolandaOudshoorn »

helma schreef:met brufen gaat het wel hoor...

hij heeft zorgelijke gezinsomstandigheden op het moment, dus hij zal wel geen vaste hand gehad hebben

maar 't is niet echt bevordelijk voor mijn tandartsvrees.... :oO
En voor de mijne ook al niet
Maar sterkte en speciaal voor jou:
:fleur :fleur :fleur :fleur :fleur :fleur :fleur :fleur :fleur :fleur :fleur :fleur :fleur :fleur :fleur
:fleur :fleur :fleur :fleur :fleur :fleur :fleur :fleur :fleur :fleur :fleur :fleur :fleur :fleur :fleur
Ik weet, mijn Verlosser leeft
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Ander schreef:Ach lieverd. Wat een ellende. Hoe voel je je nu? Kun je nog wel praten? Fijn dat je op het forum m.b.v. je toetsenbord kan praten hè. Dan heb je niet zo'n last van je tong. Zul je het de tandarts niet al te kwalijk nemen? Hij deed ook zijn best en een foutje is zo menselijk. Vergeef het hem maar.

Ik ga heel erg aan je denken en ik hoop dat je snel weer wat op mag knappen. Neem nu ook maar niet teveel pijnstillers in. Met al die spanning erbij is dat toch zo slecht voor je maag joh. Neem liever een glas warme melk.

Nogmaals sterkte!! :love :love
:oO :oO :oO

:deg

:humhihi :humhihi :humhihi
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ariene

Bericht door Ariene »

MarthaMartha schreef:
Ander schreef:Ach lieverd. Wat een ellende. Hoe voel je je nu? Kun je nog wel praten? Fijn dat je op het forum m.b.v. je toetsenbord kan praten hè. Dan heb je niet zo'n last van je tong. Zul je het de tandarts niet al te kwalijk nemen? Hij deed ook zijn best en een foutje is zo menselijk. Vergeef het hem maar.

Ik ga heel erg aan je denken en ik hoop dat je snel weer wat op mag knappen. Neem nu ook maar niet teveel pijnstillers in. Met al die spanning erbij is dat toch zo slecht voor je maag joh. Neem liever een glas warme melk.

:oO :oO :oO

:deg

:humhihi :humhihi :humhihi
jaloers??? :yahoo :humhihi :yahoo

Ik vind Ander zo heel anders, maar anders wel leuker dan anders!!

:super
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Jo-Ann

Bericht door Jo-Ann »

ik vind Ander ook zo heel anders en vraag me af of dit wel dezelfde Ander is of dat dit een Ander in een ander jasje is.

Maarre helma, heel erg veel sterkte!
henriët

Bericht door henriët »

men zegt dat onderwijzers/ressen eigenwijs zijn, maar in dit geval heb je je les verstaan :slurp
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ander

Bericht door Ander »

Ariene schreef:jaloers??? :yahoo :humhihi :yahoo

Ik vind Ander zo heel anders, maar anders wel leuker dan anders!!

:super
Jo-Ann schreef:ik vind Ander ook zo heel anders en vraag me af of dit wel dezelfde Ander is of dat dit een Ander in een ander jasje is.

Maarre helma, heel erg veel sterkte!
Wat een vooroordelen. Grrrr... :mad :mad
Ariene

Bericht door Ariene »

Wat nou, vooroordelen?

Volgens mij oordeelde ik achteraf.... :langue
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Ariene schreef:Wat nou, vooroordelen?

:D
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ander

Bericht door Ander »

Ariene schreef:Wat nou, vooroordelen?

Neeneenee, je had al beoordeeld dat ik anders wat minder leuk ben, terwijl het dus best meevalt! :D
Rens

Bericht door Rens »

M'n leen-scootmobiel straks schoonmaken want.....

In de loop van de ochtend wordt m'n spiksplinternieuwe scootmobiel afgeleverd....

en dan vanmiddag naar Dokkum, effe rondneuzen.....ok, het IS flink koud (nóg rond het vriespunt), maar in de middag zou het in deze streken een graad of 5 á 6 worden, dus bést te doen....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Rens schreef:M'n leen-scootmobiel straks schoonmaken want.....

In de loop van de ochtend wordt m'n spiksplinternieuwe scootmobiel afgeleverd....

en dan vanmiddag naar Dokkum, effe rondneuzen.....ok, het IS flink koud (nóg rond het vriespunt), maar in de middag zou het in deze streken een graad of 5 á 6 worden, dus bést te doen....
Fijn Rens dat je de nieuwe scootmobiel krijgt. Wat voor kleurtje? :slurp (als ik kon kiezen zou ik een wat donkere nemen, dan hoef je het minder snel schoon te maken met dit weer :) )

Vandaag hoop ik weer het een en ander wat betreft administratie te verrichten, wat spullen opruimen en dingen regelen voor het weekend en de komende feestdagen. Vanmiddag en vanavond werken in de zorg.
DV morgen met ma mee naar de kapper, 's middags naar de tandarts, 's avonds bij Den Hertog de bestelling ophalen :slurp en daarna direct doorrijden naar het bezoekje wat ik hoop af te leggen.
DV zaterdag is de planning om 's morgens heerlijk rustig aan te doen, 's middags naar de psalmzangmiddag in Kampen en daarna op fam.visite. Misschien nog een stukje wandelen maar in ieder geval wel heel relax :yahoo
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Vandaag thuis blijven. De oudste zoon had gisterenavond- en nacht last van oorpijn, dus die moet ook binnenblijven. Gelukkig is de pijn nu weg, ik denk dat het gesprongen is, dus vandaag even kijken hoe het gaat.
Ik hoef me niet te vervelen, er liggen nog wel wat "binnenshuis" klusjes te wachten.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens

Bericht door Rens »

Wilma van den Berg schreef: Wat voor kleurtje? :slurp (als ik kon kiezen zou ik een wat donkere nemen, dan hoef je het minder snel schoon te maken met dit weer :) )
Helaas valt er weinig te kiezen, want het type wat ik heb, een Winner, is tevens uitgerust met een "zware" accu, waardoor ik met gemak (als ik dat al zou willen) 2 x op een dag naar Dokkum zou kunnen. De standaardkleur is lichtgrijs met donkerblauw. En juist de stukken die de "rotzooi" opvangen, zijn lichtgrijs................
Moderatorbericht:
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Rens schreef:
Wilma van den Berg schreef: Wat voor kleurtje? :slurp (als ik kon kiezen zou ik een wat donkere nemen, dan hoef je het minder snel schoon te maken met dit weer :) )
Helaas valt er weinig te kiezen, want het type wat ik heb, een Winner, is tevens uitgerust met een "zware" accu, waardoor ik met gemak (als ik dat al zou willen) 2 x op een dag naar Dokkum zou kunnen. De standaardkleur is lichtgrijs met donkerblauw. En juist de stukken die de "rotzooi" opvangen, zijn lichtgrijs................
http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... e%3Dactive

Zoiets?
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Rens

Bericht door Rens »

Wilma van den Berg schreef:
Rens schreef:
http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... e%3Dactive

Zoiets?
Idd, dat is 'm.....ik heb 'm overigens een half uurtje terug binnengekregen........opmerkingen: de hoogte van de stoel is ook instelbaar, net als de rugleuning traploos verstelbaar is alsmede de zitting naar voor én achter traploos instelbaar is, en ook dat de rugvorming traploos instelbaar is op je rug cq ideale zithouding en de armsteunverstelling traploos naar boven/beneden instelbaar is....alles om de persoonlijk ideale zithouding te creëren.
Moderatorbericht:
Gesloten