Zo dus dr is vannacht een dikke Zwarte Piet geweest met een 'kadootje'MarthaMartha schreef:een schone schoorsteen...

Zo dus dr is vannacht een dikke Zwarte Piet geweest met een 'kadootje'MarthaMartha schreef:een schone schoorsteen...
Nee, hele kachel binnenstebuiten gehaald, maar er zit niks in..... de gemenerd!hmprff schreef:Zo dus dr is vannacht een dikke Zwarte Piet geweest met een 'kadootje'MarthaMartha schreef:een schone schoorsteen...
Kon Sinterklaas niet heel even wachten? Best flauw.refo schreef:Energienota![]()
Refo lijkt er anders wel heel blij mee te zijnwim schreef:Kon Sinterklaas niet heel even wachten? Best flauw.refo schreef:Energienota![]()
Zo te zien heeft refo middels die afrekening een compensatie voor zijn verdampte beleggingen in Fortis.zusterelly schreef:Refo lijkt er anders wel heel blij mee te zijnwim schreef:Kon Sinterklaas niet heel even wachten? Best flauw.refo schreef:Energienota![]()
Ik ook.refo schreef:Energienota![]()
Jij bent niet zo blij ermee?Afgewezen schreef:Ik ook.refo schreef:Energienota![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zusterelly schreef:Jij bent niet zo blij ermee?Afgewezen schreef:Ik ook.refo schreef:Energienota![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dus.Afgewezen schreef:zusterelly schreef:Jij bent niet zo blij ermee?Afgewezen schreef:Ik ook.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die dingen spelen toch vanzellef?fluitje schreef:Een keybord, nu nog leren spelen
tja..fluitje schreef:Een keybord, nu nog leren spelen