Wat doen we vandaag? [3]
- JolandaOudshoorn
Re: Wat doen we vandaag? [3]
straks voor de kinderclub de kerstcadeautjes maken, vanavond gitaarles en als het kan naar de Bijbellezing met de gemeente.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Vanmorgen in 2 groepen 8 en een groep 7 een les gegeven over gebruik van internet en de gevaren.
Leuk om zo met kids bezig te zijn/
Vanmidag sinterklaasinkopen, kippenhok schoonmaken en wat andere klusjes.
Leuk om zo met kids bezig te zijn/
Vanmidag sinterklaasinkopen, kippenhok schoonmaken en wat andere klusjes.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Wanneer heb je die gekregen? Ik heb hem nog niet gezien, of mijn man heeft het 'verdonkeremaand' (gek woord eigenlijk?)zusterelly schreef:advertentiepuzzel van het RD puzzelboek beginnen op te lossen
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- zusterelly
gister of eergister, ik weet niet precies meer. Mijn man had het ook al willen inpakken als sinterklaascadeautje voor mij, maar ik had 'm al gezienalbion schreef:Wanneer heb je die gekregen? Ik heb hem nog niet gezien, of mijn man heeft het 'verdonkeremaand' (gek woord eigenlijk?)zusterelly schreef:advertentiepuzzel van het RD puzzelboek beginnen op te lossen

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Nou ja zeg! Je kunt ook de puzzels verdelen (er staan er meer dan 1 in), of het RD vragen om er nog een op te sturen. Doen ze vast wel als je zo'n criminele man hebtalbion schreef:Wanneer heb je die gekregen? Ik heb hem nog niet gezien, of mijn man heeft het 'verdonkeremaand' (gek woord eigenlijk?)zusterelly schreef:advertentiepuzzel van het RD puzzelboek beginnen op te lossen

Druk bezig voor school....
Dit is ook een van de redenen dat ik op het refoforum ben. Je wordt op de hoogte gehouden!!eilander schreef:Nou ja zeg! Je kunt ook de puzzels verdelen (er staan er meer dan 1 in), of het RD vragen om er nog een op te sturen. Doen ze vast wel als je zo'n criminele man hebtalbion schreef:Wanneer heb je die gekregen? Ik heb hem nog niet gezien, of mijn man heeft het 'verdonkeremaand' (gek woord eigenlijk?)zusterelly schreef:advertentiepuzzel van het RD puzzelboek beginnen op te lossen

me verbazen.. verbazen en nog meer verbazen....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Verwonder u slechts...henriët schreef:me verbazen.. verbazen en nog meer verbazen....
Je bent er stil van...henriët schreef:me verbazen.. verbazen en nog meer verbazen....

Tot mijn verrassing zat het puzzelboekje nog in de post.
Die heb ik nu op een veilig plekje gelegd.

Die heb ik nu op een veilig plekje gelegd.

Ik ga nu even weg, want er wordt ergens een party gegeven van
producten(schoonheids-) en ik ben net terug van een vergadering
van school. Ik heb nergens zin in, dus is het wel even fijn om eruit te zijn.
producten(schoonheids-) en ik ben net terug van een vergadering
van school. Ik heb nergens zin in, dus is het wel even fijn om eruit te zijn.
- JolandaOudshoorn
Ik ben thuis aan het luisteren naar de Bijbellezing. Toch iets te veel gedaan de afgelopen week, dus maar lekker op de bank?achter de computer.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- zusterelly
albion schreef:Tot mijn verrassing zat het puzzelboekje nog in de post.
Die heb ik nu op een veilig plekje gelegd.![]()

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
jaja lekker rustig he...Mister schreef:Je bent er stil van...henriët schreef:me verbazen.. verbazen en nog meer verbazen....

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....