Nieuwe premies ziektekostenverzekering 2009

refo

Re: Nieuwe premies ziektekostenverzekering 2009

Bericht door refo »

Kaw schreef:
Afgewezen schreef:Waarom wil je weg bij Pro Life?
Nou, mijn vrouw is er bij aangesloten en ook haar ervaring is niet positief. Zo had ze op een gegeven moment zorg nodig waar de dekking (bijna) volledig zou zijn. Na de declaratie kregen we een brief terug dat we geen cent terug kregen omdat de zorgverlener niet de juiste papieren zou hebben. Vervolgens hebben we die zorgverlener gebelt en gevraagd of dit ook het geval was en hij vertelde ons dat Pro Life dit standaard doet en schijnbaar hoopt dat je niet bezwaar maakt. Inmiddels heb ik 2 keer gebelt met Pro Life en ben telefonisch heel netjes te woord gestaan, maar hoe het met de vergoeding zit? Het blijft bij: "Ik zie het ja. We nemen het opnieuw in behandeling." Ook in mijn omgeving hoor ik verder nog andere geluiden dat declareren bij Pro Life een zaak is van goed controleren en flink bezwaar maken. Dat is toch niet wat je zou verwachten van een christelijke zorgverzekering. (Overigens vond ik het wel grappig dat de nette telefoondames soms woorden bezigen wanneer hun computersysteem het weer laat afweten die de achterban niet zal waarderen.)
Als ze maar geen broek aanhebben.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
albion

Bericht door albion »

Mister schreef:
refo schreef: National academic heeft voor gestudeerden ('t is niet anders:alleen WO en HBO) een polis voor 99,90. Incl extra's zoals tandarts enzo. Dat moet in z'n soort ook voordelig zijn.
Is het ook. Wij zijn er zeer content mee!
Wij ook!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

albion schreef:
Mister schreef:
refo schreef: National academic heeft voor gestudeerden ('t is niet anders:alleen WO en HBO) een polis voor 99,90. Incl extra's zoals tandarts enzo. Dat moet in z'n soort ook voordelig zijn.
Wij ook!
huh? waar vind ik info?
hoe kan dat zoveel schelen dan?
en waarom alleen voor die groep?
toch wel apart beetje....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
jan03

Bericht door jan03 »

Mister schreef:
Wij ook!
albion

Bericht door albion »

MarthaMartha schreef:
albion schreef:
Wij ook!
huh? waar vind ik info?
hoe kan dat zoveel schelen dan?
en waarom alleen voor die groep?
toch wel apart beetje....
Google even naar National Acadamic, misschien vind je hun site?? Ik zal zo ook even kijken. ::salut
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Plaats reactie