Foei, Gijs, toch.Gijs83 schreef:Ik weet (helaas) inmiddels hoe dat moetjvdg schreef:
Mogelijkheden te over om alle filters te omzeilen.![]()
had ik het maar niet gewete...

Foei, Gijs, toch.Gijs83 schreef:Ik weet (helaas) inmiddels hoe dat moetjvdg schreef:
Want..??Gijs83 schreef:Ik weet (helaas) inmiddels hoe dat moetjvdg schreef:
Alle dingen stichten niet...BJD schreef:Want..??Gijs83 schreef:Ik weet (helaas) inmiddels hoe dat moetjvdg schreef:
Helemaal gelijk, om zowel de reden als hoe je dat doet hier niet te zetten, dan zou anderen op een idee brengen. Ik heb het er zelf al moeilijk genoeg mee.-DIA- schreef: alle dingen stichten niet...
Heb je weleens met kliksafe gewerkt. Ik raad je aan om dat eerst bij iemand eens uit te gaan proberen, hoehenriët schreef:albion schreef:
er hier door manlief wordt nagedacht over kliksafe................
Is Jan weer bezig geweest?albion schreef:Heb je weleens met kliksafe gewerkt. Ik raad je aan om dat eerst bij iemand eens uit te gaan proberen, hoehenriët schreef:albion schreef:
er hier door manlief wordt nagedacht over kliksafe................
het gefilterd wordt. Ik vond het best wel eens ergerlijk. (vooral omdat ik nogal vaak rondkijk op het internet
om ideeën voor projecten op te doen).
Misschien kan Helma je advies geven, want die heeft toch ook kliksafe?
Voor de jeugd (puberteit) is het wel verstandig (denk ik), maar lees dan ook eens de sms'jes van hun mobieltjes,
je weet niet wat ze daar neerzetten. (niet te pruimen soms)
Tien seconden op Google zoeken en je weet het sowieso.Gijs83 schreef:Helemaal gelijk, om zowel de reden als hoe je dat doet hier niet te zetten, dan zou anderen op een idee brengen. Ik heb het er zelf al moeilijk genoeg mee.-DIA- schreef: alle dingen stichten niet...
Je brengt de verdorven natuur van de mens zo wel op een idee...Tiberius schreef:Tien seconden op Google zoeken en je weet het sowieso.Gijs83 schreef:Helemaal gelijk, om zowel de reden als hoe je dat doet hier niet te zetten, dan zou anderen op een idee brengen. Ik heb het er zelf al moeilijk genoeg mee.-DIA- schreef: alle dingen stichten niet...
Verdorven of niet, maar je maakt mij niet wijs, dat Safe Search zo goed filtert, dat het zelfs handleidingen om filters te omzeilen wegfiltert.-DIA- schreef:Je brengt de verdorven natuur van de mens zo wel op een idee...
Maar ook Google wordt bij mij gefilterd door Safe Search...
Geen idee.Tiberius schreef:Verdorven of niet, maar je maakt mij niet wijs, dat Safe Search zo goed filtert, dat het zelfs handleidingen om filters te omzeilen wegfiltert.-DIA- schreef:Je brengt de verdorven natuur van de mens zo wel op een idee...
Wat is er mis met koraaleilanden?-DIA- schreef:Geen idee.Tiberius schreef:Verdorven of niet, maar je maakt mij niet wijs, dat Safe Search zo goed filtert, dat het zelfs handleidingen om filters te omzeilen wegfiltert.-DIA- schreef:Je brengt de verdorven natuur van de mens zo wel op een idee...
We kwamen erachter toen een kennis hier iets wou weten over een bikini, en dat woord werd wel gefilterd...
ik denk niks... ik mag dan onnozel overkomen, maar ik snap toch nog wel dat dat woord gefilterd wordt...refo schreef:Wat is er mis met koraaleilanden?-DIA- schreef:Geen idee.Tiberius schreef: Verdorven of niet, maar je maakt mij niet wijs, dat Safe Search zo goed filtert, dat het zelfs handleidingen om filters te omzeilen wegfiltert.
We kwamen erachter toen een kennis hier iets wou weten over een bikini, en dat woord werd wel gefilterd...
ja, dat vraag ik mij ook af......en als je iets wilt weten over de flora en fauna van de maagdeneilanden of de bikini-eilanden (en die laatste bestáán écht), dan kom je dus ook niks te weten..............beetje heel erg ver gezocht allemaal, véél te ver gezocht......refo schreef:Wat is er mis met koraaleilanden?-DIA- schreef:
Geen idee.
eigenlijk vind ik zoiets echt om te gillen.. hoe erg het dan ook is..refo schreef:Onlangs een ouderavond bezocht op de Driestar. Over internet, mobieltjes. dvd's enzo.
Kliksafe kun je evengoed niet nemen.
Leraar had het volgende meegemaakt: op een gegeven moment ging het over een bepaalde knieblessure. Op youtube moest een filmpje staan waarop die blessure stond. De leraar realiseerde zich even niet dat YT er niet door kwam. O meneer, zei een leerling, ik mail u wel even een programmaatje. Dan kunt u kliksafe omzeilen. Gebruik ik thuis ook altijd.