Pizza's!!Rens schreef:Ik kwak lekker een paar pizza's in de oven vanavond.....heb ik écht trek in.....
Je hebt zo te zien een goede eetlust, Rens.
Pizza's!!Rens schreef:Ik kwak lekker een paar pizza's in de oven vanavond.....heb ik écht trek in.....
ach, twee stuks zijn wel het minimum....meestal worden het er drie.......jvdg schreef:Pizza's!!Rens schreef:Ik kwak lekker een paar pizza's in de oven vanavond.....heb ik écht trek in.....
Je hebt zo te zien een goede eetlust, Rens.
flipfluitje schreef:Patatje flip en een balletje gehakt satesaus
fluitje schreef:Plaatselijke benaming voor patatje oorlog. Klinkt ook wat vriendelijker.
En zo zie je maar weer dat je taal niet op eigen houtje kunt veranderen: dan verstaat niemand je meer...fluitje schreef:Plaatselijke benaming voor patatje oorlog. Klinkt ook wat vriendelijker.
geweldigAnder schreef:Heb voor vrouw en kind en voor mezelf overheerlijke pannenkoeken gebakken. Gordijntjes dicht, kaarsje aan en lekker smullen. Mmmmm.![]()
laat ik ook eens zoetzappig doen
Tsja, soms moet je gewoon even gek doen om de volgende dag weer normaal te doenhenriët schreef:3 broodjes..
rol mentos..
taartje..
en verder eigenlijk niks zit ik te bedenken.. wat een gekke dag...vandaag mn trek als ik al die lekkere dingen hier lees...
we gaan zo maar s aan n wijntje.. met een chippie ofzo.. oh nee, jean heeft allerlei salades meegenomen voor op n toastje..
en ik zei nog..'maar we hebben toch heeelemaal geen verjaardag', toch lekker...