De volgende stap is een kerstboom, Gijs...Gijs83 schreef:Doet me denken aan één of ander kerkje in een kerstminiatuurlandschap. Ik vind zoiets altijd wel mooi om te bekijken!

De volgende stap is een kerstboom, Gijs...Gijs83 schreef:Doet me denken aan één of ander kerkje in een kerstminiatuurlandschap. Ik vind zoiets altijd wel mooi om te bekijken!
Dat noemen we in onze kringen toch een winterminiatuurlandschap?Gijs83 schreef:..... in een kerstminiatuurlandschap. Ik vind zoiets altijd wel mooi om te bekijken!
o, o, het hellend vlakMister schreef:De volgende stap is een kerstboom, Gijs...Gijs83 schreef:Doet me denken aan één of ander kerkje in een kerstminiatuurlandschap. Ik vind zoiets altijd wel mooi om te bekijken!
'k Mis de sneeuwvlokjes, HendrikusHendrikus schreef:Tot zover ons programma "Kunst of kitsch?"Gijs83 schreef:Doet me denken aan één of ander kerkje in een kerstminiatuurlandschap. Ik vind zoiets altijd wel mooi om te bekijken!
Dat gebeurt met meer mensen... Tjoepssssss.......Hendrikus schreef:o, o, het hellend vlakMister schreef:De volgende stap is een kerstboom, Gijs...Gijs83 schreef:Doet me denken aan één of ander kerkje in een kerstminiatuurlandschap. Ik vind zoiets altijd wel mooi om te bekijken!
dat glijdt zo makkelijk, in de sneeuw
Ik heb vanavond een nieuwe pc mogen kopen:
een XTC Quad, 3,0 Ghz, 4 x 1024 Mb geheugen, CD/DVD speler/brander, verder een hele zwik aan programma's. de doos die ik apart mee kreeg, zat vol met originele dus legale cd-roms. de zegels van alle programma's werden verbroken en geïnstalleerd waar ik bijstond.....en dat alles voor € 425,=
ben nu bezig deze pc leeg te trekken van alle zaken waar de volgende eigenaar geen bál mee te maken heeft, hij/zij installeerd maar wat hij/zij er op wil hebben (de basis-zaken blijven uiteraard zitten, maar bijv. MSN en dat soort is er inmiddels allemaal vanaf)
ik ga nu deze oude pc loskoppelen, en als ik weer on air ben, dan is dat op m'n nieuwe bakkie.....
Wat wil je met 4 gig intern en een lekkere kloksnelheid?!Rens schreef:Sjónge, wat is die nieuwe pc súperrrrrsnel zeg.....vóór je met je ogen kunt knipperen staat de nieuwe pagina er al.......
jvdg schreef:Dat noemen we in onze kringen toch een winterminiatuurlandschap?Gijs83 schreef:..... in een kerstminiatuurlandschap. Ik vind zoiets altijd wel mooi om te bekijken!
Ik kon/mocht dat doen omdat vandaag een tweede, niet onaanzienlijk, deel van de financiële nalatenschap van m'n onlangs overleden moeder vrijkwam en mijn, eveneens niet onaanzienlijk, deel op mijn rekening werd overgemaakt.Bert Mulder schreef:Zie hier:
Rens heeft een nieuwe puter
http://refoforum.nl/forum/viewtopic.php ... 97#p308797
Rens schreef:Ik heb vanavond een nieuwe pc mogen kopen:
een XTC Quad, 3,0 Ghz, 4 x 1024 Mb geheugen, CD/DVD speler/brander, verder een hele zwik aan programma's. de doos die ik apart mee kreeg, zat vol met originele dus legale cd-roms. de zegels van alle programma's werden verbroken en geïnstalleerd waar ik bijstond.....en dat alles voor € 425,=
ben nu bezig deze pc leeg te trekken van alle zaken waar de volgende eigenaar geen bál mee te maken heeft, hij/zij installeerd maar wat hij/zij er op wil hebben (de basis-zaken blijven uiteraard zitten, maar bijv. MSN en dat soort is er inmiddels allemaal vanaf)
ik ga nu deze oude pc loskoppelen, en als ik weer on air ben, dan is dat op m'n nieuwe bakkie.....
En van wie mocht je dat doen dan?
Eerlijk gezegd lijkt me dat voor ieder persoonlijk een beslissing/verantwoordelijkheid waar we helemaal niets mee te maken hebben...Bert Mulder schreef:Zie hier:
Rens heeft een nieuwe puter
http://refoforum.nl/forum/viewtopic.php ... 97#p308797
Rens schreef:Ik heb vanavond een nieuwe pc mogen kopen:
dank..ook Lassie...maar soms voel ik me gepresst om tekst en uitleg te geven, ook al wil ik dat helemaal niet.......Wilma van den Berg schreef:Eerlijk gezegd lijkt me dat voor ieder persoonlijk een beslissing/verantwoordelijkheid waar we helemaal niets mee te maken hebben...Bert Mulder schreef: