Goede morgen
- JolandaOudshoorn
Re: Goede morgen
Allemaal een goede morgen.. maar ik ga slapen 

sja, verschil moet er zijn. Sleep well!BJD schreef:Allemaal een goede morgen.. maar ik ga slapen

~~Soli Deo Gloria~~
Goede morgen
k heb een late start vanmorgen; de stroom is vannacht uitgevallen, dus mijn wekker liep om 5 voor 6 niet af.....
ik heb drie schoolgaande kinderen 'gemist'; die waren de deur al uit toen ik beneden kwam
k heb een late start vanmorgen; de stroom is vannacht uitgevallen, dus mijn wekker liep om 5 voor 6 niet af.....
ik heb drie schoolgaande kinderen 'gemist'; die waren de deur al uit toen ik beneden kwam

- JolandaOudshoorn
helaas... ik ben ook door de eerste "piep" geslapen, maar heb wel het programma rustig af kunnen draaien, mijn zoon was lekker vroeg wakker! (en uiteindelijk nog bijna te laat op school omdat ze zaten te bekvechten over een balhelma schreef:Goede morgen

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Goede Morgen Nederland!
Ik zit nog thuis vandaag, en morgen ook nog. Werken gaat nog niet ivm met mijn rug.
Ik loop wel weer door het huis, en ik voel dat het langzaam beter wordt... gelukkig. Maar ik geef mijn rug vandaag en morgen nog maar wat rust... Dan de weekwisseling, en daarna is het hopelijk beter...
Oh ja, vanavond ga ik denk ik nog wel naar de Vereniging Rondom het Woord. Met de auto dan...
-DIA-
Ik zit nog thuis vandaag, en morgen ook nog. Werken gaat nog niet ivm met mijn rug.
Ik loop wel weer door het huis, en ik voel dat het langzaam beter wordt... gelukkig. Maar ik geef mijn rug vandaag en morgen nog maar wat rust... Dan de weekwisseling, en daarna is het hopelijk beter...
Oh ja, vanavond ga ik denk ik nog wel naar de Vereniging Rondom het Woord. Met de auto dan...
-DIA-
Laatst gewijzigd door -DIA- op 27 nov 2008, 09:34, 1 keer totaal gewijzigd.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Een hele goede morgen allemaal.
Ik was op tijd uit bed.
Eitjes gekookt, croissantjes afgebakken, potje thee gezet.
Iedereen een fijne dag vandaag
Ik was op tijd uit bed.
Eitjes gekookt, croissantjes afgebakken, potje thee gezet.
Iedereen een fijne dag vandaag
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
die late start delen we dan, zij het dat de stroom hier niet was uitgevallen. ik werd wakker gemaakt door Puck die er hoognodig uit moest...........dus zo snel als de benauwdheid het toeliet ben ik in m´n kleren geschoten om haar uit te laten.....en het wás hoge nood kan ik zeggen!!helma schreef:Goede morgen
k heb een late start vanmorgen;
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
ja, gelukkig maar dat ik niet hoefde werken vandaag, want mijn wekker stond ook te knipperen....helma schreef:Goede morgen
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
Goedemorgen allemaal!
In Uw aanwezigheid, kan ik daar ooit zijn?
want ik ben een mens, zondig en onrein
maar U gaf Uw Zoon, om in mijn plaats te staan
en door wat Hij deed, mag ik binnengaan
Dit geeft in het kort naar mijn beleving weer waar het gisterenavond over ging. Een gedachte om de hele dag mee te nemen, om er over na te denken, je te verootmoedigen en om te verwonderen.
In Uw aanwezigheid, kan ik daar ooit zijn?
want ik ben een mens, zondig en onrein
maar U gaf Uw Zoon, om in mijn plaats te staan
en door wat Hij deed, mag ik binnengaan
Dit geeft in het kort naar mijn beleving weer waar het gisterenavond over ging. Een gedachte om de hele dag mee te nemen, om er over na te denken, je te verootmoedigen en om te verwonderen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Een hele goedemorgen iedereen,
Een hele fijne dag toegewenst
Een hele fijne dag toegewenst
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
goedemorgen allemaal....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
GOEDEMORGEN!!!
Alles goed hier op t forum???

Alles goed hier op t forum???

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Wilma van den Berg
Sterkte joh!-DIA- schreef:Goede Morgen Nederland!
-DIA-
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Wilma van den Berg
Tjsa, helaas had ik me ook verslapenhelma schreef:Goede morgen

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!