Rage Stropdas
Ik lees hier dingen die mijn (korte mannen-)haren ten berge doen rijzen! Over broeken ed. voor vrouwen kunnen we heeeel erg stellig zijn en radicaal afwijzen als zondig, emancipatiedrift, mannen gelijkvormig worden, maar als het over een stropdas gaat, dan is dat geen probleem, als je het onderscheid maar ziet?!?!?!?!?!?!?!?
Heel erg dubbel is dit zeg. Als je zo voor stropdassen bent voor vrouwen, draag dan ook gewoon en broek. Of laat iedere vrouw dan vrij of zij een broek draagt of niet!
:-:-:-:-:-:mad2::mad2::mad2::mad2::?:?:?:?
Heel erg dubbel is dit zeg. Als je zo voor stropdassen bent voor vrouwen, draag dan ook gewoon en broek. Of laat iedere vrouw dan vrij of zij een broek draagt of niet!
:-:-:-:-:-:mad2::mad2::mad2::mad2::?:?:?:?
Re: Rage Stropdas
Volgens m'n collega moet ik weer stropdassen gaan dragen ivm kredietcrisis......
heb hem gezegd dat ik geen Wouter Bos heet en draag nog steeds als ik pak aanheb GEEN stropdas.
Hoe lang hou ik het vol. zie dagelijks om mij heen weer meer dassen dan half jaar terug

heb hem gezegd dat ik geen Wouter Bos heet en draag nog steeds als ik pak aanheb GEEN stropdas.
Hoe lang hou ik het vol. zie dagelijks om mij heen weer meer dassen dan half jaar terug

"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Is iedereen opeens weer bang voor de baas?
Wat die "tie" betreft: Dat geloof ik niet.Herman schreef:Is iedereen opeens weer bang voor de baas?
Wat me ook opvalt... dat Wouter Bos tegenwoordig vaker een stropdas draagt... eerder alleen met prinsjesdag en officiele plechtigheden...
-DIA-
-DIA-
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Blij dat ik geen stropdas hoef te dragen..
Lijkt me zeer iritant zitten
Lijkt me zeer iritant zitten

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Stelletje burgers...... 

nee, ikjudith schreef:ik?jvdg schreef:Stelletje burgers......

helma schreef:nee, ikjudith schreef:ik?jvdg schreef:Stelletje burgers......

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
wees gewoon jezélf.....als je niet gewoon bent om zo'n strop om je nek te knopen, moet je het niet gaan doen "omdat mén het allemaal doet", da's kudde-gedrag.
ik draag slechts op zondag in de kerk een stropwerktuig.......
ik draag slechts op zondag in de kerk een stropwerktuig.......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Dat kan ik ten hoogste waarderen.....!Rens schreef: ik draag slechts op zondag in de kerk een stropwerktuig.......