Wat doen we vandaag? [3]
- Wilma van den Berg
Re: Wat doen we vandaag? [3]
Naar Utrecht en Gouda. Morgen hetzelfde....
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
doe je ze de groeten in Gouda....Wilma van den Berg schreef:Naar Utrecht en Gouda. Morgen hetzelfde....

succes en fijne dag
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Wilma van den Berg
Die mensen heb ik vandaag niet gesproken maar zal het doorgeven indien van toepassinghenriët schreef:doe je ze de groeten in Gouda....Wilma van den Berg schreef:Naar Utrecht en Gouda. Morgen hetzelfde....![]()
succes en fijne dag

Donderdag heerlijk naar ERMELO...super!!!! DV vrijdag vrij om heel erg hard te werken

- JolandaOudshoorn
bij mijn vader hielp warmte altijd wel goed. Hij zat dan achter zo'n gezichtsbruiner en dan trok de pijn langzaam weg. Misschien een idee....Ariene schreef:Sterkte MM!MarthaMartha schreef:Bijkomen van weer een enorme hoofdpijn-nacht.
(ja, ik ben al naar de dokter geweest, en ja, ik heb medicijnen gekregen voor de komende week - volgende week maandag terug)
nu gaat het weer een beetje.
even op rf. Misschien zo wat in huis doen.
Dat de medicatie mag helpen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
In ieder geval het proberen waard, ik ben tot alles bereid met zo'n aanval...JolandaOudshoorn schreef:bij mijn vader hielp warmte altijd wel goed. Hij zat dan achter zo'n gezichtsbruiner en dan trok de pijn langzaam weg. Misschien een idee....Ariene schreef:Sterkte MM!MarthaMartha schreef:Bijkomen van weer een enorme hoofdpijn-nacht.
(ja, ik ben al naar de dokter geweest, en ja, ik heb medicijnen gekregen voor de komende week - volgende week maandag terug)
nu gaat het weer een beetje.
even op rf. Misschien zo wat in huis doen.
Dat de medicatie mag helpen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik had er graag 1tje op je afgevuurdjudith schreef:sneeuwballen gevecht??AS schreef:Genieten van de sneeuw!

meisjes plagen.....Gijs83 schreef:Ik had er graag 1tje op je afgevuurdjudith schreef:sneeuwballen gevecht??AS schreef:Genieten van de sneeuw!![]()

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Zou inwassen met een stevige sneeuwbal niet helpen?MarthaMartha schreef: In ieder geval het proberen waard, ik ben tot alles bereid met zo'n aanval...
Vrijwillers voor..........!!!!!!
De juiste vraag op de juiste plek???jvdg schreef:Zou inwassen met een stevige sneeuwbal niet helpen?MarthaMartha schreef: In ieder geval het proberen waard, ik ben tot alles bereid met zo'n aanval...
Oude Paden schreef:De juiste vraag op de juiste plek???jvdg schreef:Zou inwassen met een stevige sneeuwbal niet helpen?MarthaMartha schreef: In ieder geval het proberen waard, ik ben tot alles bereid met zo'n aanval...

Dan was ik vast weggedoken!!!Gijs83 schreef:Ik had er graag 1tje op je afgevuurdjudith schreef:sneeuwballen gevecht??AS schreef:Genieten van de sneeuw!![]()

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Jaja... kennen jullie de strip van "de rechter". Altijd erg mooi om te lezen. Vanmorgen kreeg hij er ook 1tje op zich afgevuurd. Toen dookjudith schreef:
Dan was ik vast weggedoken!!!![]()
En dan zou ik er vooral 1tje terug schieten
en een andere rechter frontaal op zijn voorhoofd! Staat iedere dag in dagblad Tubantia.
- MarthaMartha
sneeuwballen gooien kan ik wel waarderen....jvdg schreef:Oude Paden schreef:De juiste vraag op de juiste plek???jvdg schreef:
Zou inwassen met een stevige sneeuwbal niet helpen?
(vraag maar aan die leuke-jongen-met-staartjes-op-foto-van-Helma)
maar met zo'n hoofd zie je mij niet buiten....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
vanochtend werken, vanmiddag naar de notaris, daarna ff uurtje naar bed.
- Wilma van den Berg
Inmiddels is het programma voor vandaag wel een beetje gewijzigd...wat dingen bijgekomen en dingen anders ingedeeld. Overigens, een drukke maar leuke dag.Wilma van den Berg schreef:Naar Utrecht en Gouda. Morgen hetzelfde....