GG te St. Philipsland
- Johann Gottfried Walther
GG te St. Philipsland
Kan iemand mij vertellen welke predikanten er voorgingen in de GG te St. Philipsland
op de volgende dagen en tijden:
9 november: 9.30 en 15.00
16 november: 9.30 en 15.00
19 november: 9.30 en 18.30
23 november: 9.30 en 15.00
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Re: GG te St. Philipsland
Heb je daar een GG??
Johann Gottfried Walther schreef:Kan iemand mij vertellen welke predikanten er voorgingen in de GG te St. Philipsland
volgens het RD geen ds, dus leesdienst?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Ja zeker, als is het geen grote gemeente.freek schreef:Heb je daar een GG??
Al vanaf 1932/33freek schreef:Heb je daar een GG??
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
???Johann Gottfried Walther schreef:Kan iemand mij vertellen welke predikanten er voorgingen in de GG te St. Philipsland
Misschien kun je de ouderling bellen???Jo-Ann schreef:???Johann Gottfried Walther schreef:Kan iemand mij vertellen welke predikanten er voorgingen in de GG te St. Philipsland
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Of de oude Saambinders nalezen.albion schreef:Misschien kun je de ouderling bellen???Jo-Ann schreef:???Johann Gottfried Walther schreef:Kan iemand mij vertellen welke predikanten er voorgingen in de GG te St. Philipsland
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Ik zou wel eens willen weten waarom JGW wil weten welke predikanten daar voorgingen.
Het interesseert mij niets te weten welke predikanten in gemeente X op willekeurige data zijn voorgegaan.
Hooguit wat hun boodschap was.
Het interesseert mij niets te weten welke predikanten in gemeente X op willekeurige data zijn voorgegaan.
misschien dat hij de preken via internet beluisterde, en ze opgenomen heeft en nu een etiketje geven wil...jvdg schreef:Ik zou wel eens willen weten waarom JGW wil weten welke predikanten daar voorgingen.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat zal het zijn......henriët schreef:misschien dat hij de preken via internet beluisterde, en ze opgenomen heeft en nu een etiketje geven wil...jvdg schreef:Ik zou wel eens willen weten waarom JGW wil weten welke predikanten daar voorgingen.

9 november, 2x leesdienstJohann Gottfried Walther schreef:Kan iemand mij vertellen welke predikanten er voorgingen in de GG te St. Philipsland
16 november, 1x leesdienst, middagdienst ds. de Jongste
19 november, 2x ds. van Manen
23 november, 2x leesdienst
Ok, het antwoord op de vraag van JGW is nu gegeven.
Het topic kan op slot.
Het topic kan op slot.